دودكش ناايمن، جان 2 نفر را گرفت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دودكش ناايمن، جان 2 نفر را گرفت
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
رعايت نکردن اصول ايمني منجر به انتشار گاز منواکسيد کربن(co) در واحد مسکوني و مرگ دو شهروند شد.

به گزارش ايسنا، آتش‌نشانان ايستگاه 79 شب گذشته (دوشنبه) از طريق تماس شهروندي در جريان حادثه‌ايي در شهرري قرار گرفتند.

عليرضا صمدزاده فرمانده آتش‌نشانان در مورد اين حادثه گفت: دو شهروند 30 و 25 ساله که در واحد مسکوني طبقه آخر ساختمان چهار طبقه ساکن بودند بر اثر استشمام گاز co مسموم شده بودند.

وي افزود: آتش‌نشانان هر دو آنان را به فضاي باز منتقل و در اختيار عوامل اورژانس قرار دادند که امدادگران اورژانس با معاينه آنها مرگ هر دو را تائيد کردند، آتش‌نشانان همچنين با بکارگيري دستگاه گازسنج همه واحدها و بخش‌هاي ساختمان را از نظر نشت گاز بررسي کردند.

به گفته اين فرمانده آتش‌نشاني بررسي‌ها مشخص کرد انتشار گاز مونواكسيد كربن در محيط بر اثر نصب غيراصولي دودكش بخاري گازي بوده است، آتش‌نشانان هم پس از ايمن‌سازي محل و ارائه تذکرات ايمني به ديگر ساکنان ساختمان به ماموريت خود پايان دادند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: