باند وحشت منهدم شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
باند وحشت منهدم شد
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 14
نویسنده : مولوی
ماموران پليس شهرستان پاكدشت، يكي از اراذل و اوباش سابقه‌داري كه با تشكيل باند گسترده شرارت و قاچاق موادمخدر، آسايش شهروندان را سلب كرده بود، دستگير كردند.

به گزارش ايسنا، سرهنگ ضياالدين زنده‌شو، فرمانده انتظامي شهرستان پاكدشت درتشريح اين خبر گفت: در پي دريافت گزارش‌هاي مردمي مبني برانجام اقدامات شرورانه فردي در شهرستان پاكدشت، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس اطلاعات و امنيت‌عمومي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران در بررسي‌ها و تحقيقات انجام شده دريافتند كه يكي از اراذل و اوباش سابقه‌دار با تشكيل باندي متشكل از نوجوانان و جوانان بدون سرپرست و با اجير كردن آنان اقدام به شرارت، مزاحمت و توزيع گسترده مواد مخدر در سطح شهرستان مي‌كند.

زنده‌شو ادامه داد: اعضاي اين باند با استفاده از موتور براي مشتريان خود موادمخدر برده يا با پرسه‌زني و تردد در حوالي مدارس دخترانه و پسرانه ضمن ايجاد مزاحمت، اقدام به فروش مواد مخدر نيز مي‌كردند.

فرمانده انتظامي پاكدشت تصريح كرد: اين باند در غيرانساني‌ترين و شرورانه‌ترين اقدام خود با تامين هزينه روزانه مواد مخدر تعدادي از نوجوانان، آنان را در قاچاق و فروش مواد مخدر بكارگيري كرده و با حبس و شكنجه نوجوانان، رعب و وحشت را در محل ايجاد مي‌كردند.

وي اظهار داشت: ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و كنترل پاتوق‌هاي متهم، او را به همراه دو نوچه‌اش دستگير و در بازرسي از پاتوق اين متهمان مقاديري موادمخدر آماده ‌فروش و ادوات بسته‌بندي و استعمال مواد را كشف و ضبط و دو دستگاه موتورسيكلت را نيز توقيف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان پاكدشت در خاتمه بيان كرد: پليس به هيچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و مزاحمان را نداده و با اين افراد به صورت جدي و قاطع برخورد خواهد كرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: