انهدام 129 كارگاه توليد شيشه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انهدام 129 كارگاه توليد شيشه
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 13
نویسنده : مولوی
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر گفت: طي 10 ماه گذشته 129 كارگاه توليد شيشه در سراسر كشور متلاشي شده است.

به گزارش فارس ، سردار حميدرضا حسين آبادي امروز با تشريح عملكرد پليس مواد مخدر پس از ابلاغ قانون جديد مبارزه با مواد مخدر گفت: در طول 23 روز گذشته بيش از 23 كارگاه توليد شيشه شناسايي و منهدم شده است.120 كيلوگرم شيشه نيز طي 23 روز كشف و ضبط شده است.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر گفت: طي 10 ماه گذشته 129 كارگاه توليد شيشه در سراسر كشور شناسايي و منهدم شده است و هزار و 151 كيلوگرم شيشه نيز در كشور كشف شده است. 20 هزار و 170 نفر نيز در ارتباط با توليد، توزيع و مصرف شيشه طي 10 ماه گذشته دستگير شده است.

وي گفت: از يك شبكه بين‌المللي قاچاق شيشه كه اقدام به جاسازي شيشه در مبل‌هاي صادراتي مي‌كرد بيش از 42 كيلوگرم شيشه كشف شد.اين شبكه كه 12 نفر از عناصر اصلي آن به همراه سر شبكه دستگير شده‌اند با جاسازي شيشه در كارگاه مبل و قصد انتقال آنها را به مالزي داشت كه شناسايي و دستگير شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر افزود: در اين ارتباط شبكه ديگري نيز شناسايي شد كه اقدام به توليد و جاسازي شيشه و ترانزيت آن به مالزي مي‌كرد.

اين مقام نيروي انتظامي گفت: 21 كيلوگرم شيشه از اين باند كشف شده و 2 نفر از عوامل اصلي آن به همراه مبل‌هاي حاوي شيشه كشف شده است.عوامل قاچاق شيشه در مالزي كه با اين 2 باند همكاري مي‌كردند شناسايي و اطلاعات آن به پليس كشور مالزي ارسال شده است.

كشف آجرهاي نسوز شيشه‌اي

سردار حسين آبادي گفت:‌ چندي پيش در فرودگاه امام خميني آجرهاي نسوزي كه به شيشه آغشته شده بود و مقصد آن مالزي بود شناسايي شد. 41 عدد آجر نسوز كه حاوي شيشه بود كشف و عوامل اصلي آن نيز دستگير شدند.

وي از شناسايي و انهدام باند قاچاق ترياك خبر داد و افزود: اعضاي اين باند با استفاده از عناوين جعلي اقدام به قاچاق مواد مخدر مي‌كردند در اين ارتباط 130كيلوگرم ترياك كشف و 6 نفر دستگير شده است.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدراظهار داشت: از اين افراد 2 قبضه كلت، 100 تير فشنگ ، تعدادي كارت جعلي دستگاه‌هاي نظامي و انتظامي، احكام جعلي دادسرا و تعدادي بيسيم و دستبند كشف شده است.

سردار حسين آبادي تصريح كرد: از يك زن و شوهر بلوچ نيز كه در منزل خود اقدام به نگهداري و توزيع ترياك مي‌كردند نيز 200 كيلوگرم ترياك و 4 كيلوگرم مرفين كشف شد.

اين مقام نيروي انتظامي گفت: اين زن و شوهر در حاشيه تهران منزلي را اجاره و از آن به عنوان انبار مواد مخدر استفاده مي‌كردند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: