حكم قصاص براي دايي قاتل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حكم قصاص براي دايي قاتل
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 12
نویسنده : مولوی
مردي كه به خاطر اختلافات خانوادگي، خواهرزاده خود را به قتل رسانده بود، به قصاص محكوم شد.

به گزارش فارس، شامگاه 15 اسفند سال گذشته، مأموران پليس شهرستان قيامدشت، از طريق مركز فوريت‌هاي پليس، از وقوع يك درگيري منجر به قتل در يكي از مناطق اين شهرستان باخبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند كه در جريان يك درگيري خانوادگي، جواني به نام سعيد با اصابت گلوله اسلحه از سوي دايي خود به قتل رسيده است.

ماجراي منجر به قتل اين بوده است كه دختر متهم همسر برادر مقتول بوده كه شب حادثه بعد از بروز اختلاف به خانه پدرش رفته و همين موضوع منجر به درگيري چندباره و مرگبار شده است.

متهم به قتل به نام نادر، به سرعت شناسايي و دستگير شد و در اولين مرحله تحقيقات به ارتكاب قتل خواهرزاده خود اعتراف كرد. قرار مجرميت متهم از سوي دادسراي جنايي صادر و پرونده براي رسيدگي به شعبه 113 دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد.

جلسه محاكمه دوشنبه هفته گذشته، به رياست قاضي محمد سلطان همت‌يار برگزار شد. ذبيح‌زاده، نماينده دادستان با اشاره مدارك موجود در پرونده بزه انتسابي به متهم را محرز دانست و خواستار مجازات وي شد. اولياي‌دم نيز خواسته خود را قصاص متهم عنوان كردند.

در ادامه جلسه، متهم در جايگاه قرار گرفت و با بيان اينكه اتهام را قبول دارد، گفت: شب حادثه بعد از اينكه دخترم به حالت قهر به خانه آمد، با پسرانم براي درگيري به دامداري محل كار پدر مقتول رفتيم و بعد از درگيري به خانه برگشتيم.ساعتي بعد، مقتول به همراه افرادي از اقوامش با چاقو و قمه به خانه ما آمدند. ترسيده بودم و با اسلحه‌اي كه داشتم چند تير شليك كردم كه يكي از آن‌ها به خواهرزاده‌ام اصابت كرد.

متهم در حالي از احتمال كمانه كردن گلوله سخن مي‌گفت كه نظريه پزشكي قانوني با توجه به عبور گلوله از يك سو و خروج از سوي ديگر بدن مقتول، اين احتمال را رد كرده است.

در نهايت بعد از اظهارات پشيماني متهم در بيان آخرين دفاعيات خود، قاضي همتيار ختم جلسه را اعلام و بعداز مشورت با مستشاران دادگاه، متهم را به قصاص محكوم كرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: