يك موتور لنج ايراني در خليج ‌فارس غرق شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
يك موتور لنج ايراني در خليج ‌فارس غرق شد
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 14
نویسنده : مولوی
يك موتور لنج‌باري ايراني با 6 سرنشين در آب‌هاي تحت حاكميت عراق دچار حادثه شد كه با تلاش مركز جستجو و نجات دريايي بندر امام خميني (ره) سرنشينان آن نجات يافتند.

به گزارش ايسنا، پس از برخورد شئي نامعلومي به موتور لنج‌باري «الرحمن» اين شناور دچار حادثه شد كه با تلاش مركز جستجو و نجات(MRCC) بندر امام خميني(ره) تمام سرنشينان آن نجات يافتند.

بر اساس اين گزارش و طبق اطلاعات واصله از مركز جستجو و نجات (MRCC) بندر امام خميني(ره)، پس از وقوع حادثه «دوبه پيدايش» به مركز فرعي جستجو و نجات اروندكنار اعلام كرد كه موتور لنجي موسوم به «الرحمن» در چهار مايلي «كرن» در آب‌هاي عراق دچار حادثه شده و به كمك فوري براي نجات جان پرسنل نياز دارد كه پس از آن شناور ناجي 7 به سرعت به محل اعزام شد، اما تلاش براي ارتباط با موتور لنج از طريق ايستگاه راهنمايي و MRCC اروندكنار به دليل مسافت زياد و نامناسب بودن شرايط جوي بي‌نتيجه ماند.

پس از آن پيام MAY DAY RELAY از مركز MRCC بندر امام(ره) و اروندكنار به زبان‌هاي فارسي، عربي و انگليسي قرائت شد و به دنبال آن موتور لنجي عراقي كه در نزديكي محل حادثه قرار داشت با شنيدن پيام‌هاي قرائت شده به سمت موقعيت حركت كرد و 6 سرنشين شناور را نجات داد و پس از انتقال به «دوبه پيدايش»، سرنشينان به بندر آبادان انتقال يافتند.

موتور لنج ايراني الرحمن كه از بندر گناوه بدون هيچ محموله‌اي به سمت كويت در حال حركت بود در آب‌هاي عراق به طور كامل غرق شده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: