حملات انتحاري در كربلا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حملات انتحاري در كربلا
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 14
نویسنده : مولوی
مقامات عراقي اعلام كردند:‌ عصر پنجشنبه طي دو انفجار انتحاري در كربلا واقع در 110 كيلومتري جنوب بغداد دست كم 56 تن كشته و 200 تن ديگر زخمي شدند.

به گزارش آسوشيتدپرس، مقامات عراقي افزودند: کشته شدگان زائراني بودند که براي شرکت در مراسم اربعين عازم کربلا بودند و تعداد زيادي از افراد زخمي شده كودكان و زنان هستند.حمله انتحاري نخست در منطقه عون واقع در10 كيلومتري شمال كربلا در مسير كربلا- بغداد به وسيله يك خودروي بمب گذاري شده صورت گرفت و دو انفجار بعدي بعد از 20 دقيقه در 15 كيلومتري جنوب كربلا در مسير ارتباطي نجف - كربلا و در مسير عزاداران حسيني صورت گرفت.

آنها گفتند:‌ به محض وقوع اين انفجارها مقام‌هاي محلي مانع حركت زائران به سمت كربلا و اطراف آن شدند.

اين در حالي است كه فرمانده عمليات فرات ميانه اعلام كرده بود كه 32 هزار نيروي امنيتي در طرح تامين امنيت زائران حسيني مشاركت خواهند داشت.

صدها هزار زائر شيعه براي شرکت در مراسم اربعين پياده خود را به کربلا رسانده اند .

پيشتر در روز چهارشنبه 19 ژانويه انفجار انتحاري در شهر بعقوبه در مرکز عراق منجر به کشته شدن حداقل دوازده نفر شد. اين حمله در محوطه ورودي مقر پليس انجام شده است.

نيروهاي آمريکايي مستقر در عراق در ماه اوت سال گذشته ميلادي به عمليات رزمي خود در اين کشور پايان دادند و قرار است تا پايان سال جاري ميلادي از عراق خارج شوند.

انتظار مي رود که بيش از يک ميليون زائر براي شرکت در مراسم اربعين در روز سه شنبه به کربلا بروند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: