سفر كرزاي به مسكو
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سفر كرزاي به مسكو
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 10
نویسنده : مولوی
رئيس جمهور افغانستان به منظور ديدار با رهبران روسيه و ايجاد روابط نزديكتر اقتصادي در اولين ديدار رسمي يك رهبر افغان پس از جنگ اين كشور با اتحاد جماهير شوروي سابق روز جمعه وارد مسكو شد.

به گزارش ايسنا، حامد كرزاي، رئيس جمهور افغانستان قرار است با دميتري مدودف، همتاي روس خود و ولاديمير پوتين، نخست وزير روسيه ديدار كند.

وي به تلويزيون روسيه در آستانه مذاكراتش با رهبران اين كشور گفت كه به توسعه روابط تجاري ميان دو طرف چشم دوخته و تنها به دنبال دريافت كمك‌هاي بين المللي نيست.

براساس گزارش خبرگزاري فرانسه، رئيس جمهور افغانستان به تلويزيون روسيه گفت:‌ برقراري ارتباط براي روسيه و افغانستان الزامي است نه تنها از اين لحاظ كه روسيه به افغانستان براي بازسازي و توسعه توانمندي‌هايش كمك كند بلكه از لحاظ تجاري و سرمايه گذاري برقراري اين ارتباط ضروري است.

وي همچنين از خود در برابر اتهامات مبني بر كم كاري دولتش در متوقف كردن ارسال مواد مخدر به روسيه و ديگر كشورهاي اروپايي دفاع كرد.

كرزاي گفت: ما توان ممانعت از توليد و صدور مواد مخدر از افغانستان به ديگر كشورها را نداريم و از اين مساله نيز بسيار متاسفيم.

روابط ميان كابل و مسكو پس از حمله آمريكا به افغانستان در سال 2001 رو به بهبود نهاده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: