البرادعي: تنها راه تغيير آمدن به خيابان است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
البرادعي: تنها راه تغيير آمدن به خيابان است
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 12
نویسنده : مولوی
دبيرکل سابق آژانس و از سران مخالفان دولت مصر با حمايت از اعتراضات عليه حکومت سي ساله حسني مبارک تاکيد کرد که فريادها براي ايجاد اصلاحات در مصر شنيده نمي شود و حالا تنها راه تغيير آمدن به خيابان ها است.

به گزارش مهر ، محمد البرادعي دبيرکل سابق آژانس بين المللي انرژي هسته اي و برنده جايزه صلح نوبل با حمايت از اعتراضات گسترده عليه رژيم سي ساله مبارک اظهار داشت: من مدافع هرگونه درخواست صلح آميز براي دگرگوني در کشورم هستم.

وي که در گفتگو با هفته نامه «اشپيگل» سخن مي گفت، اظهار داشت: فريادهاي من براي ايجاد اصلاحات توسط رژيم مبارک نشنيده گرفته شد بنابراين تنها راه ريختن به خيابان ها است.

دبيرکل سابق آژانس بين المللي انرژي هسته اي اعتراضات مردمي عليه حکومت که قرار است سه شنبه آينده در مصر برگزار شود را رد نکرده و اظهار داشت: اينها جوانان و مردم بي صبري هستند که حالا مي خواهند عزم و اراده خود را نشان دهند.

البرادعي از رژيم مبارک نيز درخواست کرد تا با خشونت با اعتراض کنندگان رفتار نکند و شرايط را از اين که هست بدتر نکند. البرادعي همچنين خاطر نشان کرد که اين اعتراضات يک گلوله برفي است که مي تواند به يک بهمن مهيب تبديل شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: