برلوسكوني برود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
برلوسكوني برود
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
شبكه تلويزيوني يورونيوز در بخش خبري عصر روز يكشنبه خود گزارش داد كه مردم ايتاليا از رفتارهاي غيراخلاقي سيلويو برلوسكوني نخست وزير اين كشور خسته شده اند.

به گزارش ايرنا،‌ شبكه چند زبانه يورونيوز افزود: نيمي از مردم ايتاليا به آن اندازه كه از رفتارهاي غيراخلاقي و منافي عفت سيلويو برلوسكوني نخست وزير اين كشور ناخشنودند از اداره كشور نگران نيستند.

بنابر اين گزارش،‌ به همين دليل اين بخش از مردم ايتاليا خواستار استعفاي برلوسكوني از نخست وزيري كشورشان هستند.

برلوسكوني كه اخيرا مصونيت قضايي وي از سوي دادگاه قانون اساسي ايتاليا لغو شده است و مي تواند در مقابل دادگاه قرار گيرد اين اتهامات را رد كرد.

يورونيوز در بخش ديگري گزارش داد كه دادگاه شهر ميلان اسناد و مداركي از رسوايي هاي اخلاقي نخست وزير ايتاليا به مجلس اين كشور تسليم كرده است.

برلوسكوني كه سال گذشته از همسرش جدا شده با استفاده از توانايي مالي و سوء استفاده از قدرت خود در عرصه سياسي و رسانه اي ايتاليا همواره رفتارهاي غير اخلاقي و منافي عفت انجام مي دهد كه اين مساله موجب نارضايتي شديد مردم اين كشور شده است.

وي يكبار نيز سال گذشته در شهر ميلان هدف حمله يك فرد قرار گرفت و از ناحيه فك و لب به شدت مصدوم شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: