توافق جريان 8 مارس درباره نخست وزيري نجيب ميقاتي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 12
نویسنده : مولوی
منابع آگاه در بيروت از تغيير گزينه جناح مخالف (8 مارس) در لبنان درباره معرفي نخست وزير خبر مي دهند. بر اين اساس با کنار رفتن "عمر کرامي" از بين اين گزينه ها درباره نخست وزيري "نجيب ميقاتي" توافق به وجود آمده است.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه الاخبار، رهبران جريان مخالف دولت (8 مارس) نيمه شب گذشته در بيروت درباره معرفي "نجيب ميقاتي" به عنوان نخست وزير به توافق رسيده اند.

بر اين اساس،هم اکنون70 نماينده از ميقاتي حمايت مي کنند، درحالي که جريان مقابل (14 مارس)همچنان بر نخست وزيري "سعد الحريري" تکيه داشته و جهت گيري به سوي ميقاتي را نپذيرفته است.

روزنامه الاخبار تاکيد کرد: مشاوره هاي پارلماني در زمينه معرفي نخست وزير لبنان امروز بر سر موعد برگزار مي شود. بر اين اساس، ميقاتي اخيرا در ديدارهايي که با جريان مخالف داشته توانسته آنها را به معرفي خود به عنوان گزينه نخست وزير قانع کند و تاييد صد درصدي آنان را به دست آورد.

بنابراين گزارش، هم اکنون جمع زيادي از فراکسوين 11 نفره"وليد جنبلاط" ، نمايندگان مستقل طرابلس که شامل "محمد الصفدي" ، " احمد کرامي" (فرزند عمر کرامي) و "قاسم عبدالعزيز" مي شود از نجيب ميقاتي به عنوان نخست وزير حمايت مي کنند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: