ميقاتي 68 راي ؛ حريري 60 راي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ميقاتي 68 راي ؛ حريري 60 راي
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 12
نویسنده : مولوی
با پايان يافتن رايزني هاي پارلماني رئيس جمهوري لبنان براي معرفي نامزد جديد براي تصدي نخست وزيري، نجيب ميقاتي توانست با کسب 68 راي از مجموع 128 خود را براي ماموريت جديد آماده کند.

به گزارش مهر، شبکه هاي خبري عربي لحظاتي پيش از پايان رايزني هاي پارلماني براي معرفي نامزد نخست وزيري لبنان خبر دادند.

بر اساس اين گزارش، در پايان رايزني هاي پارلماني ميشل سليمان رئيس جمهوري لبنان، نجيب ميقاتي توانست با 68 راي يعني اکثريت آراي پارلماني خود را براي تصدي نخست وزيري و تشکيل دولت جديد آماده کند.

سعدالحريري نامزد مورد حمايت 14 مارس و غربي ها با کسب 60 راي در کسب مجدد نخست وزيري لبنان ناکام ماند.

پارلمان لبنان 128 کرسي دارد، چهار راي از 68 راي اختصاص يافته به نجيب ميقاتي متعلق به نمايندگان اهل سنت مخالف سعدالحريري و هفت راي نيز متعلق به جبهه مبارزه ملي به رهبري وليد جنبلاط و آراي ديگر نيز متعلق به جريان 8 مارس از جمله حزب الله است.

اين در حالي است که اغتشاشگري و اقدامات خشونت آميز طرفداران 14 مارس براي به قدرت رساندن مجدد حريري و وادار کردن نجيب ميقاتي به انصراف از پذيرش نخست وزيري همچنان ادامه دارد، با اين حال ارتش لبنان تدابير امنيتي را در مناطق مختلف پايتخت تشديد کرده است، اما اوضاع طرابلس که سعدالحريري طرفداراني در آنجا دارد، همچنان بي ثبات است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: