تظاهرات ده‌ها هزار نفري مردم يمن آغاز شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تظاهرات ده‌ها هزار نفري مردم يمن آغاز شد
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 19
نویسنده : مولوی
ده‌ها هزار نفر از شهروندان يمني از صبح امروز پنجشنبه با آمدن به خيابانهاي صنعا خواستار اصلاحات سياسي شدند و مخالفت خود را با موروثي شدن حکومت اعلام کردند.

به گزارش مهر، خبرنگار شبکه تلويزيوني الجزيره لحظاتي پيش گزارش داد: دهها هزار نفر از مردم يمن با برگزاري تظاهرات گسترده خواستار اصلاحات سياسي در کشور شدند.

شرکت کنندگان در اين تظاهرات مخالفت خود را با موروثي شدن حکومت يمن و مادام العمر شدن علي عبدالله صالح رئيس جمهوري کنوني اعلام کردند.

خبرنگار الجزيره اعلام کرد : تظاهرات مردم يمن از صبح امروز در چهار منطقه صنعا پايتخت آغاز شد و مردم شعارهايي در مخالفت با موروثي شدن حکومت و ضرورت اصلاحات سياسي در کشورشان سر مي دادند.

همزمان با تظاهرات مردم يمن بر ضد رژيم حاکم، مردم شهرهاي مختلف مصر هم به اعتراضا گسترده خود بر ضد رژيم حسني مبارک ادامه مي دهند، تونس هم حتي پس از سرنگوني رژيم بن علي شاهد تظاهرات مردم اين کشور و درخواست آنها براي کنار رفتن بقاياي رژيم سابق از قدرت است؛ اعتراضات مردمي در ديگر کشورهاي عربي از جمله اردن هم ادامه دارد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: