بن همام: ايران خيلي خوب بازي کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بن همام: ايران خيلي خوب بازي کرد
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا استاندارد فوتبال در جام ملت‌هاي 2011 آسيا در قطر را مورد تحسين قرار داد و از ايران به عنوان تيمي ياد کرد که نمايشي خوب در اين رقابت‌ها داشته است.

به گزارش مهر ، محمد بن ‌همام با طرح اين موضوع افزود: تورنمنت جام ملت‌ هاي آسيا تيم‌هاي بسياري را با چنين فوتبال بااستانداردي ايجاد کرد. حداقل 10 تيم داراي استاندارد خوبي در اين رقابت‌ها هستند.

وي افزود: ازبکستان يک شگفتي نبوده اما استاندارد خوبي داشته است. ژاپن، کره جنوبي و استراليا را هم داريم، بهترين تيم‌هاي آسيا که نماينده ما در جام جهاني نيز بودند. اما قطر، ايران، عراق، اردن و سوريه نيز خيلي خوب بازي کردند. کشورهاي زيادي بودند که خوب بازي کردند.

ايران پس از حذف مقابل کره جنوبي آخرين تيم از غرب آسيا بود که از مسابقات حذف شد. پيش از آن قطر، عراق و اردن هم در مرحله يک‌چهارم نهايي حذف شده بودند. در نتيجه مرحله نيمه‌نهايي بار ديگر نشان‌دهنده برتري تيم‌هاي شرق قاره است.

بن‌همام در اين باره گفت: فکر مي‌کنم اين دستاورد بزرگي براي شرق آسياست اما من رئيس کل آسيا هستم. شرق و غرب براي من برابرند. تيم‌هاي زيادي از غرب آسيا فوتبال خوبي را ارائه کردند، اما در آخر بايد پذيرفت که فوتبال و کل ورزش، بر سر بردن و باختن است و ما بايد با روحيه‌اي ورزشي اين را بپذيريم.

رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا خاطرنشان کرد: براي من، هر تيمي که در فينال بازي مي‌کند، تيم‌هايي‌اند که نماينده من هستند.

بن‌همام از ميزباني قطر هم که يک ماه پس از اعطاي جام جهاني 2022 به آنها صورت گرفت، تمجيد کرد و گفت: قطر اين رويداد را فوق‌العاده برگزار کرد. با اينکه 12 سال فاصله است، اما اين تمرين بسيار خوبي براي جام جهاني بود.

روز سه‌شنبه ژاپن و کره جنوبي در نيمه‌نهايي مسابقات رودررو مي‌شوند، در حاليکه استراليا و ازبکستان در ديگر بازي اين مرحله مقابل هم صف آرايي خواهند کرد. سرانجام تورنمنت شنبه آينده در ورزشگاه خليفه، در ديدار نهايي به اوج خود مي‌رسد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: