ورزش بانوان نيازمند نگاه ويژه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ورزش بانوان نيازمند نگاه ويژه
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
معاون رئيس جمهور گفت: كميته‌اي در ورزش بايد ايجاد شود تا نگاه ويژه به توسعه ورزش بانوان در بعد قهرماني و همگاني داشته باشد.

به گزارش فارس از رشت، علي سعيدلو يكشنبه شب در جمع خانواده ورزش گيلان و بانوان ورزشكار اظهار داشت: بانوان ايراني با توانمندي، حفظ اقتدار و كرامت با حدود مرزهاي اسلامي در مسابقات مختلف حضور مي‌يابند و براي كشور افتخار كسب مي‌كنند. در ورزش بانوان بايد فكر كنيم و مرزهاي ورزش را بين آنها توسعه دهيم.

رئيس سازمان تربيت بدني  با تاكيد براينكه تمام استان‌ها بايد در بعد ورزش بانوان وقت بگذارند ، افزود: اهداف اصلي ورزش كه ساختن جسم و روح است، بايد مورد توجه قرار گيرد. ورزش در ابتداي كار است و در سال‌هاي اخير ساختار آن عوض شده است.

وي با اشاره به اينكه اهداف برنامه چهارم و چشم‌انداز توسعه در ورزش تحقق يافته است، خاطرنشان كرد: ايران در ورزش منطقه حرف نخست را مي‌زند و بايد اين اهداف را كه در چشم انداز توسعه كشور ديده شده است، ارتقا دهيم.

به گفته رئيس سازمان تربيت بدني ، هيئت‌هاي ورزشي بايد به طرف دانشگاه‌ها بروند و از مهندسان شيمي و رياضي در ورزش استفاده شود.

سعيدلو مهندسي در ساخت ابزار ورزشي را بسيار با اهميت توصيف كرد و بيان داشت: كشورهاي پيشرفته براي ارتقاي ورزش از طريق كار ژنتيكي قصد دارند استفاده بهينه از انرژي داشته باشند.

سهيلا ياور مسرور معاون توسعه ورزش بانوان اداره كل تربيت بدني گيلان نيز در اين نشست گفت: 11 نفر از كاروان گوانگجو را بانوان گيلاني تشكيل مي‌دادند.

وي افزود: بانوان گيلاني در المپياد ايرانيان با كسب 11 مدال طلا در كسب عنوان سومي ورزش استان در كشور نقش مهمي ايفا كردند.اميدواريم در ساخت سالن‌هاي ورزشي سرعت بيشتري اعمال شده و يك سالن اختصاصي ويژه بانوان براي پرورش استعدادها و توانمندي‌هاي آنها احداث شود.

رئيس هيئت بسكتبال گيلان نيز در اين جلسه اظهار داشت: بسكتبال گيلان سه تيم در ليگ دسته اول بسكتبال كشور دارد و يكي از اين تيم‌ها توسط باشگاه داماش در لنگرود اداره مي‌شود.

طاهره ذين‌جنابي افزود: دو تيم در ليگ دسته يك بدون اسپانسر حضور دارند و اگر هيئت از اين تيم‌ها حمايت نكند، تيم‌ها با مشكل مواجه مي‌شوند.هيئت بسكتبال گيلان سال گذشته در رديف بهترين هيئت‌ها در ايران قرار گرفت.

وي از رئيس سازمان تربيت بدني خواست تا شرايط حضور اسپانسر ورزشي در گيلان را براي حضور بهتر دو تيم در مقطع بانوان و آقايان همگام با داماش به مسابقات ليگ دسته يك كشور فراهم آورد.

سرمربي تيم تالو بانوان كشور نيز در اين جلسه گفت: ووشو رشته ورزشي است كه نتايج خوبي را در رده‌هاي سني مختلف در رقابت‌هاي جهاني و آسيايي كسب مي‌كند.
آمنه احساني‌نژاد از رئيس سازمان تربيت بدني خواست تا سرمايه‌گذاري بيشتري را در اين رشته مدال‌آور فراهم كند.

نايب رئيس هيئت دوچرخه‌سواري گيلان نيز در اين جلسه تصريح كرد: پيست دوچرخه‌سواري ورزشگاه سردار جنگل رشت مشخص شود.

آذر خسروي خاطرنشان كرد: دوچرخه‌سواري به ابزار و وسايل نياز دارد و از سازمان اين انتظار مي‌رود كه اعتباري را براي ورزش استان اختصاص دهد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: