شيث دوباره از پرسپوليس اخراج شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شيث دوباره از پرسپوليس اخراج شد
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 13
نویسنده : مولوی
کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس که رفت و برگشت هايش به پرسپوليس به يک سوژه تکراري تبديل شده است، در اردوي نيم فصل سرخپوشان در امارات نيز به دليل بي احترامي به هوادارن اين تيم در ديدار برابر زنيت روسيه اخراج شد و بزودي به تهران بازخواهد گشت.

به گزارش مهر، تيم فوتبال پرسپوليس که در اردوي تدارکاتي و تورنمنت شش جانبه امارات حضور دارد دوشنبه شب در دومين ديدار خود برابر زنيت روسيه تن به شکست داد تا با يک برد و يک شکست به کارش در اين مسابقات ادامه دهد.

اما مهمترين اتفاق ديدار پرسپوليس برابر زنيت روسيه بي احترامي شيث رضايي به هواداران سرخ‌دوست حاضر در ورزشگاه بود که مسئولان باشگاه به همين دليل اين بازيکن را براي چندمين بار از پرسپوليس ببرون و اعلام کردند که رضايي بزودي به تهران بازگردانده خواهد شد.

شيث رضايي که قبل از ديدار با استقلال تهران نيز يکبار از سوي علي دايي کنار گذاشته شده بود، به دنبال مشکلاتي که در اين ديدار داشت و بعد از آن بي احترامي که به بازوبند کاپيتاني سرخپوشان کرد از اين تيم کنار گذاشته شده بود اما بازهم به جمع بازيکنان برگشت و در اردوهاي ترکيه و امارات اين تيم را همراهي کرد.

با تصميم مسئولان باشگاه و کادر فني پرسپوليس، شيث رضايي که حالا بايد به او لقب کاپيتان پيشين سرخپوشان را داد، صبح امروز به تهران بازگردانده شد تا احتمالا کميته انضباطي دوباره برايش تشکيل شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: