پرسپوليس به مصاف زلينا مي‌رود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پرسپوليس به مصاف زلينا مي‌رود
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 8
نویسنده : مولوی
شاگردان علي دايي که با تحمل شکست برابر زنيت از رسيدن به ديدار فينال تورنمنت امارات بازمانده بودند، روز چهارشنبه براي کسب عنوان سوم به مصاف تيم زيلينا اسلواکي خواهند رفت.

به گزارش مهر، در آخرين روز از مسابقات تورنمنت شش جانبه دبي، ابتدا تيم‌هاي اسپارتاپراگ و شاختاردونتسک براي کسب مقام‌ پنجم از ساعت 14:30 به مصاف هم مي‌روند. پس از آن تيم‌هاي پرسپوليس و زلينا، بازي رده‌بندي را از ساعت 17 انجام مي‌دهند و در پايان نيز دو تيم فيناليست زنيت و الهلال براي کسب مقام قهرماني از ساعت 19:30 در برابر هم صف‌آرايي مي‌کنند.

کليه ديدارهاي روز آخر تورنمنت دبي در ورزشگاه الشباب برگزار مي‌شود. تيم فوتبال پرسپوليس در ديدار اول برابر اسپارتاگ به پيروزي 3 بر 2 دست يافت و در ديدار برابر زنيت 2 بر صفر شکست خورد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: