ژاپن نخستين فيناليست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ژاپن نخستين فيناليست
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 5
نویسنده : مولوی
تيم ملي فوتبال ژاپن درمرحله نيمه پاياني جام ملت‌هاي آسيا با شكست كره فيناليست شد.حسين كامراني فر و رضاسخندان كمك داوران ايران ديدار تيم‌هاي ژاپن وكره جنوبي را در مرحله نيمه نهايي جام ملتهاي آسيا پرچم زدند.

به گزارش واحد مركزي خبر، اولين ديدار مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي آسيا 2011 قطر از ساعت 16:55 عصرامروز در ورزشگاه الغرافه بين تيم‌هاي ملي ژاپن و كره جنوبي آغاز شد كه اين ديدار در 90 دقيقه معمول بازي با تساوي يك بر يك به پايان رسيد. در دقيقه 97 و در وقت‌هاي اضافي نخست بازيكن شماره 13 و تازه وارد ژاپن توپ برگشت شده ضربه پنالتي هوندا را وارد دروازه كره كرد تا اين بازي 2 بر 1 به سود ژاپن در جريان باشد. در ادامه كره موفق شد در دقيقه پاياني وقتهاي اضافي گل تساوي را به ثمررسانده تا برنده اين بازي در ضربات پنالتي مشخص شود.

گل‌هاي اين بازي را كي سونگ يونگ در دقيقه 22 از روي نقطه پنالتي براي تيم كره جنوبي و ريوچي مائدا در دقيقه 36 براي تيم ژاپن به ثمر رساندند.

بازيكنان تيم ژاپن درنيمه نخست قصد داشتند با حركات گروهي از كناره‌ها به سمت دروازه تيم كره جنوبي نزديك شوند.بازيكنان ژاپن در دقيقه 16 نخستين موقعيت بازي را خلق كردند آنان ازجناح چپ وارد زمين حريف شدند اما جونك سونگ ريون دروازه بان كره جنوبي ؛ضربه سر شينجي اوكازاكي را به سختي مهار كرد تا بازي بدون گل دنبال شود.

بازيكنان كره جنوبي كه در اين نيمه با حركات يكضرب و سرعتي ؛ عمق خط دفاع ژاپن را نشانه رفته بودند با اين حربه صاحب يك ضربه پنالتي ؛ برخلاف جريان بازي شدند.

كي سونگ يونگ هافبك تيم گلاسكو رنجرز اسكاتلند اين ضربه پنالتي را به گل تبديل كرد تا روند بازي تغيير كند.

پس از اين گل ؛ بازيكنان ژاپن حملات گسترده‌اي را از كناره‌ها بر روي دروازه حريف طراحي كردند كه در نهايت دروازه حريف بر روي يك كار گروهي باز شد.

دراين صحنه ؛ كيسوكه هوندا هافبك طراح ژاپن پاس زيبايي را براي يوتوناگاموتو فرستاد كه اين مدافع وارد محوطه جريمه تيم حريف شد و پاس ايده آلي را براي ريوچي مائدا مهيا كرد تا اين مهاجم بازي را به تساوي بكشاند.

اين ديدار سومين تقابل تاريخ دو تيم ملي فوتبال ژاپن و كره جنوبي دررقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسياست.

تيم ملي كره جنوبي در دو ديدار گذشته مقابل ژاپني‌ها به پيروزي دست يافته بود.

اولين جدال دو تيم درجام ملت‌هاي آسيا؛ 23 سال قبل درقطر برگزار شد كه كره‌اي‌ها با دو گل حريف خود را شكست دادند.

اين دو تيم در سال 2007 ميلادي در مرحله رده بندي جام ملت‌هاي آسيا مقابل يكديگر صف آرايي كردند كه كره جنوبي در ضربات پنالتي ژاپن را پشت سرگذاشت و به مقام سومي اين رقابت‌ها دست يافت.

تيم‌هاي كره جنوبي و ژاپن در مرحله يك چهارم پاياني اين رقابت‌ها به ترتيب مقابل تيم‌هاي ايران و قطر به پيروزي رسيدند و گام به مرحله بعدي گذاشتند.

خليل الغمدي از عربستان به همراه حسن كامراني فر و رضا سخندان دو كمك ايراني خود، قضاوت ديدار فوق را برعهده داشتند.

ديگر ديدار مرحله نيمه نهايي را ازبكستان و  استراليا  از ساعت 19 و 55 دقيقه به وقت ايران در ورزشگاه الخليفه برگزار مي‌كنند.

علي البداوي از امارات به همراه صالح المرزوقي از امارات و ياسر مرد از كويت اين ديدار را قضاوت خواهند كرد.

مسابقات رده بندي و فينال هم جمعه و شنبه برگزار خواهد شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: