رئيس بعدي فدراسيون دووميداني مشخص شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رئيس بعدي فدراسيون دووميداني مشخص شد
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
مهلت ثبت‌نام از كانديداهاي رياست فدراسيون دووميداني در شرايطي امروز به پايان مي‌رسد كه در روز‌هاي گذشته حسين جلالي ، رئيس اسبق اين فدراسيون با اعلام رسمي نامزد‌ي‌اش، در يك قدمي تصدي دوباره رياست اين فدراسيون قرار گرفت.

در يك ماه گذشته و با پايان دوره 4 ساله رياست مصطفي كريمي، رئيس سابق فدراسيون دووميداني، اين رشته مدال‌آور كه در بازي‌هاي آسيايي گوانگجو با كسب 5 مدال رنگارنگ به نوعي تاريخ‌ساز شده بود، دستخوش حواشي مديريتي و به‌طور كلي بلاتكليفي شد. گرچه در روزهاي گذشته عده‌اي از پيشكسوتان و مربيان دووميداني تلاش بسياري براي بازگشت دوباره مصطفي كريمي به اين سمت و ثبت‌نام براي شركت در انتخابات كردند، اما رئيس مستعفي فدراسيون كه عمده‌ترين دليل كناره‌گيري‌اش را كمبود بودجه عنوان كرده بود، به هيچ عنوان زير بار اين درخواست نرفت.

كريمي در دوره مديريت 4 ساله خود كارنامه قابل دفاعي داشته است، اما حسين جلالي رئيس اسبق فدراسيون نيز خود را در كسب اين افتخارات سهيم مي‌داند. او در اين باره به «جام‌جم» گفت: طبيعي است كه كسب 5 مدال ارزشمند دووميداني‌كاران كشورمان در گوانگجو افتخار ارزشمندي است، اما همه اهل فن مي‌دانند با 4 سال مديريت و برنامه‌ريزي نمي‌توان قهرمان تربيت كرد و فدراسيون دووميداني در اين 4 سال در حقيقت بخشي از برنامه‌هاي مديريت گذشته را ادامه داد.

وي با بيان اين‌كه به منظور ارتقاي هرچه بيشتر دووميداني ايران، خود را كانديداي رياست دوباره فدراسيون كرده است، افزود: در اين باره فقط به گفتن يك جمله اكتفا مي‌كنم و آن اين‌كه طبق برنامه‌ريزي كه در دوره گذشته مديريتي‌ام براي اين رشته داشتم، كسب 15 مدال در بازي‌هاي آسيايي گوانگجو را نشانه رفته بوديم و اعتقاد دارم ما از پتانسيل لازم تحقق اين مهم برخورداريم و بايد بسرعت در اين مسير حركت كنيم.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: