تاکيد بر انتخاب سريع سرمربيان تيم‌هاي ملي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تاکيد بر انتخاب سريع سرمربيان تيم‌هاي ملي
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 10
نویسنده : مولوی
نشست کميته فني فدراسيون فوتبال در حالي در غياب منصور ابراهيم‌زاده برگزار شد که طي آن حاضران به انتخاب سريع سرمربيان تيم‌هاي اميد و بزرگسالان تاکيد کردند.

به گزارش مهر، نشست کميته فني فدراسيون صبح امروز به مدت يک ساعت در محل آکادمي فوتبال در غياب علي دوستي‌مهر و منصور ابراهيم‌زاده برگزار شد ولي امير قلعه‌نويي در آن شرکت کرد.

در اين نشست که حاضران در مورد برنامه‌هاي آينده فوتبال ملي به بحث و تبادل نظر پرداختند، بر انتخاب سريعتر مربي تيم ملي بزرگسالان و اميد تاکيد شده است.

با توجه به برگزاري ديدار دوستانه تيم ملي ايران با روسيه در تاريخ 20 بهمن‌ماه و ديداري تدارکاتي تيم اميد ايران با قطر در همان روز، اعضاي در اين نشست انتخاب سرمربي را براي اين دو تيم ضروري بر شمردند.

فريدون معيني ضمن بيان اين اخبار گفت:«عباس ترابيان سرپرست کميته بين الملل فدراسيون فوتبال، در حال مذاکره با مربيان مدنظر است و تا زمانيکه قرارداد رسمي منعقد نشود، نام اين مربيان را اعلام نمي‌کنم».

وي در پاسخ به اين سوال که ممکن است در بازي تيم ملي بزرگسالان با روسيه مربي ايراني هدايت تيم ملي را برعهده خواهد داشت، تاکيد کرد: نه تا آن زمان مربي خارجي قطعي شده و هدايت تيم بزرگسالان را برعهده خواهد گرفت.

رئيس کميته جوانان فدراسيون فوتبال همچنين خاطرنشان کرد:«اولويت اصلي ما انتخاب سرمربي تيم اميد است اما بزودي به وضعيت تيم جوانان رسيدگي و کادرفني اين تيم هم مشخص خواهد شد».

معيني در پايان در مورد اينکه 83% مردم در نظر سنجي يک برنامه تلويزيوني مسئولان فدراسيون را مقصر ناکامي تيم ملي فوتبال دانستند، گفت:«متاسفانه به مردم اطلاعات نادرست داده مي‌شود، آنها بي‌گناه هستند و بر اساس اين اطلاعات اشتباه و احساسات خود تصميم گيري مي‌کنند».

نشست کميته فني صبح امروز در حالي برگزار شد که برخلاف نشست‌هاي گذشته اين کميته، مسئولان از اطلاع رساني در مورد زمان آن اجتناب ورزيدند تا اين نشست در سکوت خبري برگزار شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: