روزنامه دولتي ايران خواستار استعفاي كفاشيان شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
روزنامه دولتي ايران روز چهارشنبه (7 بهمن ماه) در تحليلي از نتايج تيم ملي فوتبال، خواستار استعفا و كناره گيري علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال شد.

اين روزنامه كه با توجه به سياست‌هاي دولت به تجزيه و تحليل مسائل مختلف مي‌پردازد، در گزارش اول صفحه ورزشي خود كه تيتر آن نيز با عنوان «نوبت وداع كفاشيان رسيد» در صفحه اول منعكس شده، به ارزيابي دليل شكست‌ها و ناكامي‌هاي فوتبال ايران در يك سال اخير و به ويژه در جام ملت‌هاي آسياي اخير در كشور قطر پرداخته است.

در اين گزارش با اشاره به شكست تيم ملي در مقابل كره‌جنوبي و به ويژه با تاكيد بر واكنش علي كفاشيان به اين شكست و بيان اين‌كه استعفا نمي‌دهد، آمده است: مردي كه كمتر سررشته‌اي از فوتبال و مديريت در فدراسيون دارد، براي ادامه حيات در اتاق مديريت همچنان اصرار مي‌ورزد.

در ادامه اين گزارش كه به نوعي بيانگر قطع اميد علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني از رئيس فدراسيون است، آمده است: سازمان تربيت بدني تمام شرايط لازم را براي قهرماني و آقايي در آسيا براي تيم ملي فراهم ساخته بود، اما مديران فدراسيون شايستگي استفاده از اين امكانات را نداشتند.

گزارش روز چهارشنبه روزنامه دولتي ايران، همچنين حذف تيم ملي در جام ملت‌ها را كامل كننده ناكامي‌هاي فوتبال ايران دانسته و آورده است: كارنامه شكست‌هاي فوتبال ايران كامل شد، از ناكامي در رسيدن به جام جهاني تا شكست در بازيهاي آسيايي و جام ملت‌هاي آسيا.

به هر حال از قراين و شواهد چنين پيداست كه پرونده حضور علي كفاشيان در فدراسيون فوتبال بسته شده و او بايد هر چه سريع تر با كناره گيري از مسووليت خود، راه را براي ايجاد تغييرات اساسي در اين رشته و ورود افكار نو باز كند.     



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: