نفت تهران و ذوب آهن حريفان خود را شكست دادند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نفت تهران و ذوب آهن حريفان خود را شكست دادند
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 9
نویسنده : مولوی
در هفته دوم از دور برگشت ليگ برتر كشتي آزاد و در گروه اول تيمهاي نفت تهران و ذوب آهن كرمانشاه حريفان خود را شكست دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته دوم از دور برگشت ليگ برتر كشتي آزاد «جام خليج فارس» و در گروه اول عصر امروز چهارشنبه تيم نفت تهران صدرنشين اين گروه در سالن شهيد بهشتي مشهد با نتيجه 5 بر 2 ميزبان خود تعاوني اعتباري اميد مشهد را شكست داد. در ديگر ديدار اين گروه نيز تيم ذوب آهن كرمانشاه در سالن ابن سينا همدان با نتيجه 6 بر يك ميزبان خود شهداي الوند را شكست داد.

در يك هفته مانده به پايان مرحله مقدماتي اين رقابتها تيمهاي نفت تهران و تعاوني اعتباري اميد مشهد در اين گروه، اول و دوم هستند و ديدارهاي هفته سوم از دور برگشت و پاياني روز 11 بهمن ماه برگزار مي‌شود تا تكليف دو تيم راه يافته به مرحله نهايي مشخص شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: