پرسپوليس چهارم شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پرسپوليس چهارم شد
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 5
نویسنده : مولوی
تيم فوتبال پرسپوليس با قبول شكست مقابل زيليناي اسلواكي به مقام چهارمي تورنمنت شش جانبه دوبي بسنده كرد.

به گزارش ايسنا سرخ‌پوشان كه در تورنمنت شش جانبه دوبي حضور يافته بودند، پس از يك پيروزي و يك شكست در ديدار رده‌بندي مقابل زيليناي اسلواكي قرار گرفتند كه با قبول شكست 3 بر يك به مقام چهارمي رقابت‌ها بسنده كردند.

در اين ديدار زيلينا در همان نيمه نخست سه بار دروازه پرسپوليس را گشود. در نيمه دوم مازيار زارع از روي نقطه پنالتي تك گل شاگردان دايي را به ثمر رساند تا سنگيني شكست براي پرسپوليس كم شود.

پرسپوليسي‌ها پيش از اين شاختار دونتسك را در ديدار اول شكست داده بودند اما مقابل زنيت سن پترزبورگ بازي را واگذار كرده بودند.

حريف چهارشنبه تيم فوتبال پرسپوليس در فصل جاري ليگ قهرمانان اروپا با تيم چلسي هم‌ گروه بود اما نتوانست از گروهش صعود كند.

به اين ترتيب پرسپوليس با يك پيروزي و دو شكست در تورنمنت شش جانبه دوبي به مقام چهارم رسيد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: