تلاش براي بازگشت فرهاد مجيدي به استقلال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تلاش براي بازگشت فرهاد مجيدي به استقلال
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 9
نویسنده : مولوی
پس از آن‌كه جريمه 30 ميليون توماني و اظهارات تهديد آميز مسوولان باشگاه استقلال در رسانه‌ها براي بازگشت فرهاد مجيدي كارگر نيفتاد،‌ آبي‌ها براي بازگشت كاپيتان تاثير گذار خود به كدخدامنشي و موي سفيد منصور پورحيدري دل بستند تا اين قضيه بيشتر از اين‌ها بيخ پيدا نكند.

كاپيتان استقلال كه در روزهاي گذشته به واسطه برگشت خوردن يكي از چك‌هاي باشگاه از حضور در تمرينات خودداري كرده بود خيلي زود با واكنش باشگاه و جريمه 30 ميليون توماني مواجه شد، اما اين بازيكن كه به خوبي مي‌داند تيم مظلومي روي كاكل او مي‌چرخد زير بار اين حكم و مصاحبه‌هاي تهديدآميز مسوولان باشگاه نرفت تا كم‌كم شايعات جدايي‌اش از جمع آبي‌ها پررنگ شود.

در رابطه با چك برگشتي مجيدي، علي نظري جويباري قائم مقام باشگاه چنين توضيح داد: «او تنها بازيكني است كه 70 درصد مبلغ قراردادش را گرفته است و در چند سال اخير، باشگاه استقلال هيچ وقت مثل امسال به بازيكنانش پول نداده است. اگر مجيدي اين قسط از مبلغ قراردادش را دريافت مي‌كرد، پول دريافتي او بابت اين فصل بالاي 90 درصد مي‌شد. او كاپيتان استقلال و يك فوتباليست حرفه‌اي‌است و بايد شرايط را درك كند.»

اما با نزديك شدن به اتمام تعطيلات نيم فصل دوم ليگ برتر استقلالي‌ها به تكاپو افتاده‌اند تا هر طور كه شده اين بازيكن را به تيمشان برگردانند. در اين ميان با پادرمياني منصور پورحيدري سرپرست تيم قرار است طي امروز و فردا جلسه‌اي بين مجيدي و علي فتح‌الله‌زاده نفر اول باشگاه استقلال برگزار شود تا اين مساله حل و فصل شود. پورحيدري در اين باره گفت: مشكلي وجود ندارد و در روزهاي آينده با موافقت فتح‌الله‌زاده، مجيدي به جمع ساير بازيكنان ملحق خواهد شد.

اين در حالي است كه گفته مي‌شود برخي بازيكنان استقلال نيز از وضعيت پيش آمده ناراضي بوده و به بازگشت كاپيتان خود روي خوشي نشان نمي‌دهند. در اين شرايط بايد ديد كدخدامنشي پورحيدري اين قضيه را براي هميشه جمع مي‌كند يا اين‌كه بحث فرهاد مجيدي پيامدهاي ديگري براي تيم مظلومي به دنبال خواهد داشت.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: