قطبي: شيميزو را قهرمان مي‌كنم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قطبي: شيميزو را قهرمان مي‌كنم
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
4 روز پس از حذف تيم ملي فوتبال ايران از جام ملت‌هاي آسيا، افشين قطبي كه انگار نه انگار در اين شكست تلخ فوتبال ايران نقش داشته است، در مراسم معارفه تيم جديدش، شيميزو اس پالس ژاپن، حضور يافت و با چهره‌اي خندان، اين بار وعده قهرماني اين تيم ژاپني را در ليگ اين كشور(جي ليگ) داد.

افشين قطبي كه حدود 2 ماه قبل از جام ملت‌هاي آسيا با عقد قراردادي 3 ساله هدايت اين تيم ژاپني را برعهده گرفت و عملا تمركزش را براي موفقيت تيم ملي ايران از دست داد، ديروز در مراسم معارفه‌اش حضور يافت و گفت: ليگ ژاپن بهترين ليگ آسيا و يكي از سازمان‌يافته‌ترين ليگ‌هاي دنيا به شمار مي‌رود. اميدوارم با شيميزو در ژاپن قهرمان شويم و در سطح آسيا هم به تيمي قدرتمند تبديل شويم. فكر مي‌كنم تجربه‌اي كه من دارم، لازمه موفقيت باشگاهي مانند شيميزو است!

به نظر مي‌رسد قطبي روزهاي سختي را در ژاپن در پيش داشته باشد؛ چرا كه شيميزو در پايان فصل گذشته جي‌ليگ با كسب 54 امتياز در رده ششم قرار گرفته است، اما سرمربي سابق تيم ملي ايران كه پيش از اين آرزويش را مربيگري در ايران اعلام كرده بود، در اين باره افزود: از اين‌كه توانستم به اينجا راه پيدا كنم هم خوشحالم. آرزويم براي مربيگري در جي‌ليگ به واقعيت پيوست. فكر مي‌كنم از اين پس اينجا خانه من خواهد بود. مي‌خواهم فوتبالي زيبا و هيجان‌انگيز را به هواداران هديه بدهم. براي اين كار بايد تيم را قهرمان كنم.

وي كه پيش از اين بارها وعده قهرماني تيم ملي ايران را داده بود، در پاسخ به سوال خبرنگاري كه چه برنامه‌اي براي شيميزو داريد، گفت: به اينجا آمده‌ام كه تيم را قهرمان كنم. فلسفه من اين است كه بايد هر روز چيزهاي بيشتري ياد بگيريم. همه بازيكنان و از جمله خود من بايد به خودمان آموزش بدهيم و پيشرفت كنيم. برد در فوتبال بايد براي بازيكنان عادت شود. من خودم علاقه دارم كه فوتبال جذاب و تماشايي بازي كنيم. دوست دارم هميشه خوب آموزش بدهم و خوب به من آموزش داده شود.

بايد ديد افشين قطبي در نخستين تجربه سرمربيگري‌اش در خارج از ايران چه كارنامه‌اي خواهد داشت؟



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: