بارسلونا ، آلمريا را درهم كوبيد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بارسلونا ، آلمريا را درهم كوبيد
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 6
نویسنده : مولوی
دور رفت از مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي اسپانيا با پيروزي پرگل بارسلونا مقابل آلمريا و برتري رئال مادريد برابر سويا پيگيري شد.

به گزارش مهر، دور رفت از مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي اسپانيا چهارشنبه شب با برگزاري دو بازي پيگيري شد که طي آن بارسلونا با پنج گل از سد آلمريا گذشت و رئال مادريد نيز با يک گل سويا را از پيش رو برداشت.

در جذاب‌ترين ديدار شب گذشته تيم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نيوکمپ به مصاف آلمريا رفت و موفق شد اين تيم را با پنج گل از پيش رو بردارد. براي بارسا در اين بازي خانگي که در حضور بيش از 59 هزار تماشاگر برگزار شد، ليونل مسي (10 و 16)، ديويد ويا (11)، پدرو رودريگوئز (31) و سيدو کيتا (88) گلزني کردند.

ديشب همچنين تيم فوتبال رئال مادريد در ورزشگاه «رامون سانچز پيزخوان» به مصاف سويا رفت و در حاليکه اين تيم از حمايت نزديک به 38 هزار تماشاگر بهره مي برد، با يک گل به پيروزي رسيد. تک گل پيروزي رئال مادريد را در اين بازي کريم بنزما در دقيقه 17 به ثمر رساند.

ديدارهاي دور برگشت از مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي اسپانيا طبق برنامه زير برگزار خواهد شد:

چهارشنبه - 13/11/89

رئال مادريد - سويا
آلمريا - بارسلونا



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: