پرداخت تسهيلات مسکن به 4 هزار نفر از نخبگان و هنرمندان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 8
نویسنده : مولوی
دولت در راستاي ارج نهادن به جامعه هنري و نخبگان کشور با پرداخت تسهيلات مسکن به چهار هزار نفر از نخبگان و هنرمندان موافقت کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت، نمايندگان ويژه رئيس جمهور در کارگروه مسکن به استناد اصل يکصد و بيست و هفتم قانون اساسي بانک ملت را موظف کردند يک هزار فقره تسهيلات احداث يا خريد واحد مسکوني حداکثر به مبلغ پانصد ميليون ريال معادل (80%) ارزش ملک و با نرخ (12%) درصد به يک هزار نفر از هنرمندان با معرفي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي پرداخت کند.

بر اين اساس، بانک‌هاي تجارت و صادرات نيز بايد سه هزار فقره تسهيلات احداث يا خريد واحد مسکوني حداکثر به مبلغ پانصد ميليون ريال و مبلغ هشتصد ميليون ريال معادل(80%) ارزش ملک و با نرخ(12%) درصد به سه هزار نفر از نخبگان پرداخت کنند.

بر اساس اين مصوبه، معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور موظف است؛ مبلغ يک هزار و دويست ميليارد ريال براي تامين آب شرب شهر جديد پرند به وزارت نيرو پرداخت کند.

همچنين بر اين اساس، سرمايه بانک مسکن به مبلغ چهارده هزار و هفتاد ميليارد ريال افزايش مي يابد و معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور بايد نسبت به پيش بيني اعتبار مورد نياز در لايحه بودجه سال 1390 کل کشور اقدام کند. همچنين معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور افزايش سرمايه بانک ياد شده تا مبلغ سي هزار ميليارد ريال را بايد بررسي و نتيجه را به کارگروه مسکن ارايه کند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: