راه‌اندازي خانه فرهنگ ديجيتالي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
راه‌اندازي خانه فرهنگ ديجيتالي
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 7
نویسنده : مولوی
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: راه‌اندازي خانه فرهنگ ديجيتالي از برنامه‌هاي در دست اقدام وزارت ارشاد است.

به گزارش فارس ، سيد محمد حسيني عصر امروز در جلسه شوراي اداري اين شهرستان اظهار داشت: فومن داراي سابقه درخشان فرهنگي است.

وي ميرزا كوچك جنگلي، آيت‌الله بهجت، شيون فومني و كيومرث صابري را از مفاخر فومن معرفي كرد.

حسيني به تأسيس و تقويت كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اشاره كرد و افزود: مساجد پايگاه‌هاي بسيار مهم و تأثيرگذارند و بايد كانون‌هاي فرهنگي جوانان را به طرف مثبت هدايت كرد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي هدفمندي يارانه‌ها را يكي از برنامه‌هاي بسيار مهم اقتصادي دولت برشمرد و تصريح كرد: دولت‌هاي گذشته جرأت اجراي آن را نداشتند.

وي اجراي صحيح اين جراحي بزرگ اقتصادي در شهرستان‌ها را به عهده مديران دانست و خاطرنشان كرد: سابقه شفاف پنج ساله گذشته دولت كمك بسياري در جلب اعتماد عمومي و اجراي بدون حاشيه اين قانون داشته است.

حسيني پيگيري احداث ساختمان مصلاي نماز جمعه و رسيدگي به مشكلات حوزه علميه فومن را از اولويت‌هاي كاري خود اعلام كرد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دور سوم سفرهاي استاني را فرهنگي معرفي كرد و گفت: پرداختن به مسائل فرهنگي، مشكلات و معضلات اين حوزه در رأس برنامه‌ها قرار دارد.

وي با بيان اينكه دشمنان در عرصه‌هاي مختلف رسانه‌اي و فرهنگي در‌صدد ضربه زدن به پيكره فرهنگي كشور هستند، بيان داشت: جنگ نرم با فرهنگ مقابله مي‌كند.

حسيني تقويت بخش‌هاي رسانه‌اي و پايگاه‌هاي توليد فرهنگ در جامعه را يكي از ضرورت‌ها خواند و تصريح كرد: تقويت بخش‌هاي فرهنگي جامعه و پرداختن به آنها و نيز استفاده از نخبگان فكري فرهنگي جامعه يكي از برنامه‌هاي مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي راه‌اندازي خانه فرهنگ ديجيتالي را از ديگر برنامه‌هاي در دست اقدام عنوان كرد و افزود: با توجه به 30 ميليون كاربر اينترنت در كشور و افزايش اين آمار بايد در سطح سايبري برنامه‌ريزي كلان صورت گيرد.

وي با اشاره به اينكه دولت تمام توان خود را در راستاي خدمت به مردم به‌ كار بسته است، گفت: برخي افراد در‌صدد سياه‌نمايي عملكرد دولت هستند.

حسيني در ادامه مردم فومن را ولايتمدار خواند و تصريح كرد: مردم اين شهرستان در فتنه سال گذشته يك روز جلوتر از ايران اسلامي در 8 دي راهپيمايي كردند و اين امر نشان دهنده بصيرت بالاي آنهاست.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: