تاکيد مجدد وزير ارشاد بر حمايت از بنياد ادبيات داستاني
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 5
نویسنده : مولوی
در حاليکه وضعيت بنياد ادبيات داستاني هنوز شفاف نشده است وزير ارشاد در تازه‌ترين اظهار نظرش بار ديگر بر حمايت از بنياد تاکيد کرده و تشکيل جلسه هيئت امنا را امري مي‌داند که معاون فرهنگي در جريان آن است.

به گزارش مهر، در آخرين اظهارنظرهاي رسمي محمود سالاري مديرعامل بنياد ادبيات داستاني ايرانيان ، وي تاکيد داشت که در نامه کتبي به وزير فرهنگ و ارشاد خواستار تعيين تکليف اين بنياد شده است و در نهايت به طور شفاهي به وي گفته شده است که طبق قانون دراين‌باره اقدام شود.

سالاري عمل به قانون را تشکيل جلسه هيئت امنا و تصميم‌گيري جمعي مي داند اتفاقي که در گرو امضاي دعوتنامه ‌هاي تشکيل جلسه از سوي «بهمن درّي» معاون فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و رئيس هيئت امناي بنياد ادبيات داستاني  است.
 
البته سيد محمد حسيني وزير ارشاد پيش از اين نيز در اظهار نظري رسمي و جمعي اعلام کرده بود که حمايت از اين بنياد به قوت خود باقي است گرچه درباره جزئيات آن سخني به ميان نياورده بود.
 
حال وزير ارشاد در جديدترين صحبت‌هايش در اين‌باره و در پاسخ به اين سوال مبني بر اينکه تکليف بنياد ادبيات داستاني که از سويي معاون فرهنگي شما دستور به ادامه فعاليت آن در موسسه خانه کتاب مي‌دهد و از سوي ديگر دست‌اندرکاران آن اين دستور را به معناي انحلال آن تعبير مي‌کنند، چيست، به اختصار گفت: از بنياد ادبيات داستاني حمايت مي‌کنيم و مشکلي وجود ندارد.
 
حسيني با تاکيد بر اينکه هيچ مشکلي در اين ميانه وجود ندارد، درباره تشکيل جلسه هيئت امنا توضيح داد: آقاي «درّي» خودشان در جريان هستند.بنياد ادبيات داستاني روز به روز تقويت مي‌شود.
 
حال بايد ديد با تاکيد مجدد وزير بر حمايت از اين بنياد، تکليف آن چگونه خواهد بود و آيا سرانجام اين تشکل ادبي مي‌تواند طبق اهدافي که براي خود تعريف کرده است سرمنشا اتفاقات مهمي در حوزه ادبيات داستاني باشد يا اينکه حواشي حاکم تا مدت‌هاي مديد آن را در حالت کما نگه مي‌دارد؟
 
اگر قرار است دستور معاون وزير درباره چگونگي ادامه فعاليت بنياد مورد توجه قرار گيرد لازم است هر چه سريعتر در اين باره اقدام شود و اگر هم موسسان بنياد با استناد به اساسنامه آن مسائلي براي طرح دارند اقدام عاجل آنها در نهايت به تعيين تکليف بنياد ادبيات داستاني منجر خواهد شد.
 
بنياد ادبيات داستاني اگر به اعتقاد مسئولان مربوطه نهادي ناکارآمد بوده است اين ناکارآمدي يا ريشه در ماهيت آن دارد يا دست‌اندرکاران آن. اگر گزينه نخست درست بود قطعا وزير ارشاد بر حمايت از آن تاکيد نمي‌کرد ولي اگر مشکلي درباره ترکيب هيئت امنا و ديگر دست‌اندرکاران آن هست قطعا تشکيل جلسه هيئت امناي فعلي، طرح موضوع و در نهايت تعيين اعضايي جديد که بتوانند اهداف بلندتري را محقق کنند يکي از راهکارهاي پيش‌رو است. 



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: