ايران اسلامي در اربعين حسيني غرق در ماتم و عزا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ايران اسلامي در اربعين حسيني غرق در ماتم و عزا
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 12
نویسنده : مولوی
از شهادت امام حسين (ع) و يارانش ، از داغ هاي پي در پي زينب ، از سرگرداني و اسارت اهل بيت امام در بيابان ها و از خاکستر شدن خيمه هاي کاروان حسين(ع) ، چهل روز مى گذرد و ايران اسلامي امروز غرق در ماتم و عزاست .

به گزارش واحد مرکزي خبر ، شهر مقدس مشهد در چهلمين روز از عزاي سرور و سالار شهيدان غرق در ماتم و اندوه است.

پرچم سياه بر فراز گنبد بارگاه ثامن الحجج به نشانه سوگواري افراشته شده است و زائران و مجاوران رضوي و دسته هاي سينه زن و زنجير زن با حرکت به سوي حرم امام رضا با تسليت اين مصيبت جانکاه به مولاي خويش ، پيوند ناگسستني خود را با اهل بيت اعلام و تعجيل در فرج حضرت ولي عصر (عج) را از ثامن الحجج مسئلت مي کنند.

مردم قم هم در اربعين حسيني در عزاي سيد و سالار شهيدان حضرت امام حسين (ع) و ياران باوفايش به سوگ نشستند و اشک ماتم ريختند

حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س ) يکپارچه سياهپوش است و خيل عظيم سوگواران از قم و ديگر مناطق کشور پس از عبور از خيابانهاي اصلي شهر؛ در اين مکان مقدس به سوگ نشسته و اشک ماتم ريختند .

سـراسر ايـران در اربعين امـام حسيـن (ع) و يـاران با وفـايش غـرق مـاتم و انـدوه است.

عزاداران حسيني در جاي جاي ايران اسلامي ديشب و امروز با برگزاري مجالس عزا ، ياد شهداي کربلا و اسيران آن را گرامي مي دارند.

ارادتمندان سرور و سالار شهيدان و خامس آل عبا که ديشب تا واپسين ساعات با حضور در مراسم سوگواري به عزاداري پرداخته بودند امروز نيز دسته دسته خود را به محل‌هاي عزاداري رسانده اند و در فضايي معنوي با تشکيل دسته هاي سينه‌زن و زنجير‌زن به ياد امام حسين (ع ) و ديگر شهداي کربلا عزاداري مي کنند.

مرثيه سرايان امروز در رثاي اربعين شهداي کربلا و اسارت اهل بيت رسالت ، اشک ماتم بر چهره جاري مي سازند و سخن مي گويند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: