حاتمي و مصفا در "پله آخر" همبازي مي‌شوند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حاتمي و مصفا در "پله آخر" همبازي مي‌شوند
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 9
نویسنده : مولوی
ليلا حاتمي و علي مصفا در فيلم "پله آخر" به کارگرداني و نويسندگي علي مصفا به ايفاي نقش مي‌پردازند.

حميد مولوي مجري طرح اين پروژه به مهر گفت:هم اکنون فيلم در مرحله پيش توليد قرار دارد و تلاش مي کنيم تا 20 بهمن کليد بخورد. تا کنون حضور حاتمي و مصفا در اين پروژه به عنوان بازيگر قطعي شده است و در حال مذاکره با ساير عوامل هستيم.

اين دومين فيلم علي مصفا است وي در سال 82 "سيماي زني در دور دست" را با بازي ليلا حاتمي، همايون ارشادي و... کارگرداني کرد که در جشنواره‌هاي مختلف بين المللي همچون کارلووي واري و مونترال به نمايش در آمد.

علي مصفا و ليلا حاتمي امسال نيز با دو فيلم "چيزهايي هست که نمي داني" فردين صاحب الزماني و "آسمان محبوب" داريوش مهرجويي در بيست و نهمين جشنواره فيلم فجر حضور دارند.

اين دو بازيگر سينما همچنين در مجموعه تلويزيوني "پريدخت" سامان مقدم نيز با يکديگر به ايفاي نقش پرداختند که در محرم سال 86 از شبکه دوم پخش شد. اولين همکاري مشترک اين دو بازيگر فيلم "ليلا" به کارگرداني داريوش مهرجويي است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: