«سنگ و سبو» تجربه‌اي نو براي سوگمان آزادگان نينواست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 13
نویسنده : مولوی
سيدمحمد حسيني در آستانه اجراي نمايش-موسيقايي «سنگ و سبو» در پيامي عنوان کرد: اين اثر نمايشي-موسيقايي تجربه‌اي نو براي سوگمان آزادگان نينوا و مرثيه‌اي براي کودکي است که بزرگي را در صبوري برمصيبت، تفسير کرد.

به گزارش مهر، در اين پيام آمده است:

کوزه‌گر دهر چه پر آرزوست /  طالب درگيري سنگ و سبوست

هنر چون بر مسند روايت زيبايي مي‌نشيند براي چشمان مخاطب جز والايي بر نمي‌گزيند.که مأموريتش بزرگ جلوه‌دادن خوبي‌هاست، اگر چه چشمها را نيز به پاک ديدنها وديده نيالودنها فرا مي‌خواند، اما چون فرياد گر پلشتي بشر مي‌گردد آنچنان صيحه مي کشد که ثقل سامعه را بر اوج فاجعه با موج واقعه، شنوا مي‌کند.


در ادامه اين پيام آمده است: هنر، پديده تشخيص است و شخصيت دادن به پديده‌ها.عزيز داشتن ياد خوبان و به حضيض تحقير کشاندن بدنامان.صاعقه خشک زارهاي درنده خويي شدن و غرش رعد ابرهاي باران زا براي رويش دشت‌هاي معرفت و خداجويي شدن، دو جلوه هنر است.چونان عزراييل به شکل عمل مؤمن و منافق درآمدن، دو چهره هنر است.« سنگ و سبو» تجربه‌اي نو براي سوگمان آزادگان نينوا است و مرثيه‌اي دگرگونه براي خرابه نشينان شام ستم و کودکي که بزرگي را در صبوري برمصيبت، تفسير کرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: