زندگي رضا کيانيان نمايشنامه شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
زندگي رضا کيانيان نمايشنامه شد
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
نمايشنامه زندگي کودکي رضا کيانيان که از سوي برادرش تاليف شده به زودي راهي بازار نشر مي‌شود.

داود کيانيان در گفتگو با مهر درباره اين کتاب اينچنين توضيح داد: اين نمايشنامه در کتابي با عنوان "کلاهي با دم روباه" نگارش و تاليف شده و زندگي رضا را بيان مي‌کند. کودکي رضا با فراز و نشيب‌هايي همراه بوده که دوست داشتم ديگران در مورد آن بدانند که چرا رضا به آدمي موفق تبديل شده است.

وي با اشاره به اينکه رضا متعلق به تئاتر و سينماي ايران است اظهار کرد: اين نمايشنامه شخصيت چندگانه امروز رضا را در سينماي ايران نشان مي‌دهد به طوري که دليل هنرمندي او را مي‌توان در قصه‌هاي قديمي و کودکي اش ياد کرد.

کيانيان با اشراه به اين كه رضا درسال 1330 در محله خراسان تهران، کوچه مسجد لرزاده به دنيا آمد، بيان کرد: ما در کودکي به همراه خانواده به مشهد رفتيم و مادرمان عليرغم سنتي بودن استعداد عجيبي در کار با خمير و پارچه داشت. با خمير برايمان عروسک درست مي‌کرد و با پارچه قورباغه و موش مي‌ساخت و دستش را به روي قسمتي از اين موش و قورباغه‌هاي پارچه‌اي مي‌گذاشت و آنها مي‌پريدند.‌ رضا استعداد طراحي‌اش را از مادرم به ارث برده است.

وي ادامه داد: بر روي اين نمايشنامه بسيار کار کردم و اميدوارم آن چيزي باشد که ديگران نياز دارند از کودکي رضا کيانيان بدانند.
 
اين نويسنده با تاکيد بر اينکه اين نمايشنامه با دو نمايشنامه ديگر در يک کتاب چاپ مي‌شود عنوان کرد: "آواي پريان" و "غول چراغ جادو" دو نمايشنامه ديگر اين کتاب است که اولي نگاه جديدي به قصه مشهور "بز زنگوله پا" است و دومي روايت بازي يک کودک با آدم برفي دست ساز خودش است.
 
وي همچنين درباره ديگر آثارش اينچنين توضيح داد: کتاب "مقاله‌هايي پراکنده براي تئاتر کودک و نوجوان" نيز تاليف شده و به دنبال ناشر براي هر دو کتاب هستم.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: