پرسپوليس به مصاف اسپارتاپراگ مي‌رود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پرسپوليس به مصاف اسپارتاپراگ مي‌رود
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 8
نویسنده : مولوی
پرسپوليس در شرايطي از امروز كارش را در تورنمنت 6 جانبه امارات آغاز مي‌كند كه حريف امروز سرخپوشان اسپارتاپراگ جمهوري چك است ؛ تيمي كه در نخستين دورِ مرحله حذفي ليگ اروپا بايد رو در روي ليورپول انگليس قرار بگيرد.

علي دايي كه تعطيلات نيم فصل ليگ برتر را فرصتي براي بازسازي تيمش يافته است، پس از آن كه در تورنمنت چهارجانبه تركيه برابر اينتراخت فرانكفورت آلمان در ضربات پنالتي شكست خورد و در مصاف با آنتاليا اسپور تن به شكست 3 بر صفر داد، از امروز در تورنمنتي شركت مي‌كند كه تيم‌هاي نامدار بيشتري در آن حضور دارند. شاختار دونتسك اكراين، زيليناي اسلواكي و الهلال عربستان در گروه اول اين رقابت‌ها قرار دارند. اسپارتاپراگ جمهوري چك و زنيت سن پترزبورگ روسيه هم در گروه 2 و در كنار پرسپوليس هستند تا صرف نظر از كسب هر نتيجه‌اي، رويارويي با آنها فرصت ارزشمندي براي سرمربي پرسپوليس در راه محك دوباره شاگردانش به حساب آيد.

دايي كه در اين رقابت‌ها محمد نوري و غلامرضا رضايي را به دليل همراهي تيم ملي و وحيد هاشميان را به خاطر مصدوميت در اختيار ندارد، بسيار اميدوار است كه شاگردانش همچون ديدار با اينتراخت فرانكفورت با همه وجود تورنمنت امارات را آغاز كنند و براي ادامه حضور در ليگ برتر صاحب روحيه و انگيزه‌هاي دوچندان شوند.

علي دايي كه اين روزها با كمك مياچ، مربي كروات بر بار فني تمرينات تيمش افزوده است، درباره اين تورنمنت گفت: به دبي آمده‌ايم تا ضعف‌هاي باقيمانده خود را برطرف كنيم و به وحدت تاكتيكي برسيم چرا كه اين رقابت‌ها فرصت خوبي براي كادر فني و بازيكنان فراهم كرده تا مقابل تيم‌هاي اروپايي خود را محك بزنيم.

وي تصريح كرد: مطمئن باشيد پرسپوليس با شركت در تورنمنت تركيه و اين تورنمنت با آمادگي كامل رقابت‌هاي دور برگشت ليگ برتر را آغاز خواهد كرد و قطعا نتايج خوبي به دست خواهيم آورد.

اسپارتا پراگ كه امشب از ساعت 19 به وقت تهران مقابل سرخپوشان قرار مي‌گيرد، در 17 سال اخير 11 بار قهرمان ليگ جمهوري چك، 4 بار قهرمان جام حذفي و يك بار قهرمان سوپركاپ اين كشور شده است و هم اكنون با 17 بازي و كسب 37 امتياز در رده دوم ليگ اين كشور است. اين تيم كه همواره لقمه گلوگيري براي تيم‌هاي نامدار به حساب آمده، پس از آن كه در گروه 6 ليگ اروپا با كسب 19 امتياز بعد از زسكا مسكو به مرحله حذفي اين رقابت‌ها راه يافت، در اين مرحله به مصاف ليورپول انگليس خواهد رفت. بنابراين اسپارتاپراگ كه همچون نماينده فوتبال ايران در تعطيلات زمستاني به سر مي‌برد، در تورنمنت امارات به دنبال آمادگي هرچه بيشتر براي ادامه ليگ و همچنين ديدار حساس 28 بهمن ماه خود مقابل ليورپول است.

دومين ديدار پرسپوليس در اين رقابت‌ها روز (دوشنبه) 4 بهمن مقابل زنيت سن پترزبورگ قهرمان ليگ روسيه و يكي ديگر از تيم‌هاي حاضر در مرحله حذفي جام اروپا خواهد بود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: