بارسلونا ، باخت و صعود کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بارسلونا ، باخت و صعود کرد
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 13
نویسنده : مولوی
دور برگشت از مرحله يک چهارم نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي اسپانيا با صعود تيم‌هاي بارسلونا و آلمريا به جمع چهار تيم برتر اين رقابت‌ها پيگيري شد.

به گزارش مهر ، دور برگشت از مرحله يک چهارم نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي اسپانيا موسوم به «کوپا دلري» چهارشنبه شب با برگزاري دو بازي پيگيري شد که طي آن تيم‌هاي بارسلونا و آلمريا در مصاف با حريفان خود به نتيجه لازم براي صعود به مرحله نيمه نهايي رقابت‌ها دست يافتند.

تيم فوتبال بارسلونا که در بازي رفت موفق شده بود تيم رئال بتيس را با پنچ گل از پيش رو بردارد، چهارشنبه شب در ورزشگاه «بنيتو ويامارين» شهر سويا به مصاف تيم رئال بتيس رفت و با وجود شکست 3 بر يک مقابل اين تيم در مجموع دو بازي رفت و برگشت به پيروزي 6 بر 3 دست يافت و به جمع تيم‌هاي برتر جام حذفي اسپانيا صعود کرد.

براي تيم رئال بتيس که در اين بازي خانگي از حمايت بيش از 41 هزار تماشاگر بهره مي برد، مولينا (5 و 7) و آرتورو گارسيا (45) گلزني کردند و تک گل تيم بارسا را نيز ليونل مسي در دقيقه 38 به ثمر رساند. مسي در دقيقه 56 نيز يک پنالتي را از دست داد. تيم بارسلونا در حالي مقابل رئال بتيس تن به شکست داد که با ترکيبي از بازيکنان اصلي و ذخيره خود به ميدان آمده بود.

در ديگر ديدار شب گذشته تيم آلمريا در زمين دپورتيوو لاکرونيا به پيروزي 3 بر 2 دست يافت و در مجموع دو بازي رفت و برگشت با پيروزي 4 بر 2 مقابل اين تيم به مرحله نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا صعود کرد. در اين بازي که در ورزشگاه «ريازور» شهر لاکرونيا برگزار شد براي دپورتيوو پابلو آلوارز (43) و آدريان لوپز (52) گلزني کردند و گل‌هاي تيم آلمريا نيز توسط ميگوئل آنخل کورونا (18)، آلبرت کروسات (20) و هنوک گويتوم (56 - پنالتي) به ثمر رسيد.

مرحله يک‌چها‌رم نهايي رقابت‌هاي فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي اسپانيا امشب با برگزاري يک ديدار بين تيم‌هاي آتلتيکومادريد و رئال مادريد به پايان مي‌رسد. اين بازي در ورزشگاه «ويسنته کالدرون» شهر مادريد برگزار خواهد شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: