قطبي:تيم‌ها از رويارويي با ايران نگرانند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قطبي:تيم‌ها از رويارويي با ايران نگرانند
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 10
نویسنده : مولوی
سرمربي تيم ملي کشورمان عملکرد بسيار خوب اين تيم در مرحله گروهي جام ملت‌ها را عاملي دانست که همه تيم‌ها از رويارويي با ايران نگران باشند.

به گزارش مهر، افشين قطبي پس از پيروزي تيم ملي ايران برابر امارات ضمن بيان مطلب فوق گفت: با بازي‌هايي که ايران در مرحله گروهي جام ملت‌ هاي آسيا انجام داد هيچ تيمي دوست ندارد برابر اين تيم به ميدان برود. ما در سه بازي با ترکيب‎هاي مختلف، سازماندهي خوب، انرژي و تلاش بالا و تمرکز قابل قبول براي رسيدن به پيروزي تلاش کرديم که اينها مزيت‌هاي خوبي براي يک تيم حرفه‌اي است.

وي اضافه کرد: تيم ما طوري ساخته شده است که برابر هر تيم بين‌المللي که قرار بگيرد مي تواند بازي خوبي را ارائه دهد و به همين دليل است که تيم‌ها دوست ندارند در اين جام با ما روبه‌رو شوند.

سرمربي تيم ملي کشورمان با اشاره به اينکه ما از سه روز باقيمانده تا ديدار با کره جنوبي براي حضور موفق در آن ديدار بهترين استفاده را مي کنيم، افزود: وظيفه من اين است که تيمي بسازم که همه بازيکنان در موفقيت آن نقش داشته باشند. ما بايد براي رسيدن به قهرماني 6 بازي مهم را در طول 18 روز برگزار کنيم به همين دليل احتياج است هر 23 بازيکن تيم ملي به ما کمک کنند.

وي اضافه کرد: حضور بازيکنان و اين پيروزي‌ها به ما کمک مي کند که با روحيه بالاتر براي رسيدن به هدف آخرمان که قهرماني در اين جام است با قدرت بيشتري پيش برويم.

خبرنگاري پرسيد:«اين پيروزي با سه گل براي شما چه احساسي را ايجاد کرد؟»، قطبي در پاسخ گفت: اين برد خيلي شيرين بود و به من چسبيد. البته بسيار خوشحالم پنج بازيکن تيم ملي در اين ديدار براي نخستين بار پيراهن تيم ملي را بر تن کردند و آنها با تلاش بالا کادوي بسيار خوبي را به مربيان تيم ملي دادند که اين مسئله براي من بسيار جالب و ارزشمند است.ما در اين بازي خصوص نيمه دوم عملکرد بسيار خوبي داشتيم و بازي بين المللي را از خود ارائه کرديم که اميدوارم بتوانيم در بازي با کره جنوبي نيز اين عملکرد را داشته باشيم.

خبرنگار ديگري پرسيد:آيا حاشيه سازي روزنامه‌هاي عربي تاثيري در موفقيت تيم ملي در اين جام خواهد داشت؟ ، سرمربي تيم ملي کشورمان به اين سئوال اين گونه پاسخ داد: هيچ حاشيه‌اي نمي تواند جلوي موفقيت‌هاي تيم ملي را بگيرد.در تيم ايران همه بازيکنان يکديگر را دوست دارند و ما يک تيم يکدست هستيم که تمام انرژي و تلاش خود را براي موفقيت تيم ملي ايران و در نهايت خوشحالي مردم ايران بکار مي بنديم.

قطبي گفت: همانطور که در گذشته گفتم هر پيروزي مانند ويتاميني براي بازيکنان است که اطمينان به نفس آنها را بيشتر کرده تا بتوانند در بازي‌هاي آينده و مسابقات مهم پيش رو با موفقيت زمين مسابقه را ترک کنند.

تيم ملي فوتبال کشورمان با برتري قاطع مقابل عراق، کره شمالي و امارات به عنوان صدرنشين گروه D به مرحله يک چهارم نهايي جام ملت‌هاي 2011 آسيا صعود کرد که ساعت 19:55 روز شنبه در اين مرحله برابر کره‌ جنوبي به ميدان مي‌رود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: