قطعا كره‌جنوبي را شكست مي‌دهيم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قطعا كره‌جنوبي را شكست مي‌دهيم
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 8
نویسنده : مولوی
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: در ديدار مقابل كره‌جنوبي قطعا پيروز ميدان خواهيم شد.

به گزارش فارس، افشين قطبي سرمربي تيم ملي ايران با حضور در كنفرانس مطبوعاتي اظهار داشت: ديدار مقابل كره جنوبي قطعا بازي خوب و كلاسيكي خواهد شد. هر دو تيم مي‌خواهند نتيجه لازم را در اين ديدار بگيرند و با تمام توان و قدرت وارد ميدان مي‌شوند.

قطبي عنوان كرد: هدف تيم من پيروزي در اين ديدار است و براي قهرماني در آسيا بايد مقابل كره به برتري رسيد.

وي در پاسخ به اين سؤال كه در مرحله گروهي ايران عملكرد خوبي داشته و آيا مي‌تواند اين روند را در مرحله حذفي هم ادامه دهد گفت: در مرحله حذفي اين روند ادامه پيدا مي‌كند و مي‌توانيم با گشودن دروازه كره جنوبي پيروز اين ميدان باشيم.

وي افزود: با همه احترامي كه به كره‌اي‌ها قائلم محكوم به پيروزي در اين ميدان هستيم و بايد بازيكنان تمركز لازم را در اين ديدار داشته باشند.

قطبي يادآور شد: اطلاعات خوبي از كره در مرحله گروهي داريم. من قبلا با اين تيم كار كرده‌ام و نسبت به كره احساس خوبي دارم. با شناختي كه از اين تيم دارم پيروز ميدان خواهيم بود.

سرمربي تيم ملي درباره تركيب تيم ملي پوشان در ديدار با كره جنوبي گفت: در اين باره قبلا صحبت كرده‌ام. ما 23 بازيكن خوب داريم كه هر كدام مي‌توانند تأثيرگذار باشند. متأسفانه در بازي گذشته آرش افشين اخراج شد و ما اين بازيكن را در بازي با كره نداريم اما باتوجه به شناختي كه از كره داريم قطعا مقابل اين تيم پيروز مي شويم.

قطبي در پاسخ به اين سؤال كه مربي كره اظهار كرده بود ايران در اين ديدار وقت تلف مي‌كند گفت: به هيچ عنوان در ديدار مقابل كره وقت تلف نمي‌كنيم. بازيكنان مي‌خواهند به طور كامل بازي را در اختيار بگيرند و برتري خود را مقابل كره نشان دهند.

وي خاطرنشان كرد: جنگ رواني در اين ديدار نقش مهمي دارد و ما مقابل كره‌اي‌ها در اين جنگ پيروز و برتر هستيم.

قطبي در پاسخ به اين سؤال كه آيا شناخت شما نسبت به كره‌اي ها بيشتر است يا شناخت كره نسبت به ايران؛ ‌اظهار داشت: طبيعي است كه هر دو تيم نسبت به همديگر شناخت داشته باشند و يكديگر را آناليز كرده‌اند چرا كه دوربين‌هاي زيادي بازي‌ها را تحت پوشش قرار مي‌دهد كه موجب مي‌شود تيم‌ها نسبت به هم شناخت بيشتري داشته باشند.

وي افزود: من بيش از نيمي از بازيكنان كره را مي‌شناسم و با آنها در جام جهاني بوده‌ام و خاطرات تلخ و شيريني با آنها دارم. بعد روحي رواني ديدار ايران با كره بسيار پررنگ‌تر از مسائل ديگر است.

وي خاطرنشان كرد: در ديدار مقابل كره تمركزم به طور كامل بر روي بازي ا‌ست و اميدوارم تمام جهان يك ديدار خوب و كلاسيك را بين دو قدرت بزرگ آسيا شاهد باشند.

قطبي در پاسخ به اين سؤال كه آيا شما كره را مثل كف دستتان مي‌شناسيد گفت: روزنامه‌ها در 20 ماه اخير مطالب زيادي را در اين رابطه نوشتند اما ديگر انتشار اين مطالب كافي است. در مدت حضورم در تيم ايران دو بازي با كره انجام داديم و خوشبختانه متحمل شكست نشديم و يك برد و يك تساوي كسب كرديم. در بازي فردا شب هم قطعا به فكر برد هستيم و مطمئن باشيد اين پيروزي به نام ايران ثبت خواهد شد.

سرمربي تيم ملي ايران در پاسخ به اين سؤال كه آيا امكان دارد كه بازي فردا به پنالتي كشيده شود گفت: تصميم هيچ كس نيست كه اين بازي به پنالتي كشيده شود چون در اين صورت بازيكنان خسته خواهند شد. كره هم كه 4 سال پيش مقابل ما پيروز شد، خسته شد و نتوانست در مراحل بعدي مقابل عراق به برتري برسد و در نهايت شكست خورد.

قطبي خاطرنشان كرد: اعتماد به نفس بازيكنان در سه بازي گذشته بالا رفته است و اين موضوع در ديدار مقابل كره هم مشهود خواهد بود. با اتحاد و همدلي مقابل كره به پيروزي مي‌رسيم.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: