نفرات برتر چهار وزن نخست معرفي شدند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نفرات برتر چهار وزن نخست معرفي شدند
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
با آغاز مسابقات جام يادگار امام در شهرستان بروجرد نفرات برتر رقابت‌هاي چهار وزن نخست اين دوره از مسابقات معرفي شدند.

رئيس هيات كشتي استان لرستان صبح جمعه در حاشيه اين مسابقات به مهر در بروجرد گفت: اين دوره از مسابقات كشتي جام يادگار امام با حضور بيش از 200 كشتي گير از استانهاي مختلف كشور در سالن ولايت شهرستان بروجرد در حال برگزاري است.

عبدالله عزيزپور با اشاره به برگزاري مسابقات چهار وزن نخست اين دوره از رقابت‌ها طي روز پنج شنبه، بيان كرد: در وزن 55 كيلوگرم اين دوره از مسابقات محسن رحمتي از استان لرستان، ياسين بهرامي پور از استان كرمانشاه و علي اطرافچي از خوزستان حائز عناوين اول تا سوم شدند.

وي ادامه داد: همچنين در وزن 66 كيلوگرم عباس محب تاش از استان فارس، افشار خسروي از استان لرستان و بهمن لري از تهران عناوين اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رئيس هيات كشتي استان لرستان افزود: در وزن 84 كيلوگرم نيز علي قيطاسي از استان فارس، مهدي محمدي از استان البرز و مسلم رنجبر از استان تهران اول تا سوم شدند.

وي ادامه داد: در وزن 120 كيلوگرم نيز اسماعيل نظري و بهنام مهدي زاده از استان تهران و سعيد حسين نژاد از استان مازندران به ترتيب اول تا سوم شدند.

عزيزپور يادآور شد: مسابقات كشتي جام يادگار امام با حضور نايب رئيس و دبير فدراسيون كشتي، محمد بنا سرمربي تيم كشتي فرنگي و غلامرضا محمدي مربي تيم ملي كشتي آزاد كشورمان در حال برگزاري است.

وي خاطر نشان كرد: همچنين وزن كشتي چهار وزن 60، 74 و 96 كيلوگرم روز پنج شنبه در سالن ولايت شهرستان بروجرد به پايان رسيد كه مسابقات اين اوزان صبح جمعاز صبح جمعه در حال برگزاري است.

رئيس هيات كشتي استان لرستان ادامه داد: در حال حاضر با انجام شدن بخش عمده‌اي از مسابقات چهار وزن دوم اسامي چهار نفر برتر هر وزن براي برگزاري مسابقات رده بندي و فينال مشخص شده است.

عزيز پور با اشاره به ميزباني خوب استان لرستان در اين دوره از رقابت ها، خاطر نشان كرد: نفرات اول و دوم ان دوره از مسابقات به مسابقات بين‌المللي جام يادگار امام كه 13 اسفندماه سالجاري در قم برگزار مي‌شود راه مي‌يابند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: