7 وزن مسابقات كشتي فرنگي مشخص شدند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
7 وزن مسابقات كشتي فرنگي مشخص شدند
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 13
نویسنده : مولوی
رقابت‌هاي انتخابي كشتي فرنگي جام يادگار امام با معرفي 7 وزن برتر در سالن ولايت بروجرد به پايان رسيد.

به گزارش فارس، در اين مسابقات كه روز گذشته و عصر امروز در هفت وزن با حضور 183 فرنگي‌ كار در سراسر كشور در سالن ولايت در بروجرد برگزار شد در وزن 55 كيلوگرم محسن رحمتي از لرستان، ياسين بهرام‌پور از كرمانشاه و علي اطرافچي از خوزستان به ترتيب مقام‌هاي اول تا سوم را از آن خود كردند.

در وزن 60 كيلوگرم محسن حاجي‌پور از مازندران، ابوذر نورزاده از البرز و امين سوري از خوزستان به ترتيب مقام‌هاي اول تا سوم را از آن خود كردند.

در وزن 66 كيلوگرم عباس محب‌تاش از فارس، افشار خسروي از لرستان و بهمن لري از تهران به ترتيب مقام‌هاي اول تا سوم را كسب كردند.

در وزن 74 كيلوگرم خليل عبداللهي از تهران، محسن قاسمي از لرستان و يوسف اخباري از تهران مقام‌هاي اول تا سوم را از آن خود كردند. در وزن 84 كيلوگرم علي قيطاسي از فارس، مهدي محمدي از البرز و مسلم رنجبر از تهران به ترتيب مقام‌هاي اول تا سوم را از آن خود كردند.

در وزن 96 كيلوگرم داود هداوند از لرستان، حميد سرشوق از اصفهان و رضا فرضي‌زاده از اردبيل مقام‌هاي اول تا سوم را به دست آوردند.

در وزن 120 كيلوگرم اسماعيل نظري از تهران، بهنام مهدي‌زاده از تهران و سعيد حسين‌نژاد از مازندران مقام‌هاي اول تا سوم را بدست آوردند.

مسابقات انتخابي كشتي فرنگي جام يادگار امام روز گذشته با برگزاري چهار وزن و 101 كشتي‌گير كه در وزن 55 كيلوگرم 20 كشتي‌گير، 66 كيلوگرم 30، 84 كيلوگرم 30 و 120 كيلوگرم 21 كشتي‌گير بر روي سه تشك به مصاف هم رفتند.

در رقابت‌هاي سه وزن دوم 60، 74 و 96 كيلوگرم كه امروز در سالن ولايت بروجرد برگزار شد در اوزان 60، 74 و 96 كيلوگرم به ترتيب 17، 50 و 15 كشتي‌گير شركت كردند.

در اين پيكارها كه به مدت دو روز در لرستان برگزار شد 183 فرنگي‌كار از سراسر كشور شركت كردند كه از اين تعداد 14 نفر مربوط به استان لرستان بود.

نفرات اول و دوم اين رقابت‌ها جواز حضور در جام بين‌المللي يادگار امام (ره) كه روزهاي 14 و 15 اسفند ماه در شهر قم برگزار مي‌شود را كسب كردند.

در اين پيكارها غلامرضا محمدي سرمربي تيم ملي كشتي آزاد، محمدبنا سرمربي تيم كشتي فرنگي و ناصر نوربخش سرمربي تيم كشتي فرنگي جوانان حضور داشتند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: