سامورايي‌هاي ميزبان را حذف كردند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سامورايي‌هاي ميزبان را حذف كردند
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
تيم فوتبال ژاپن با برتري مقابل قطر به مرحله نيمه‌نهايي جام ملت‌هاي 2011 آسيا راه يافت.

به گزارش فارس ، در اولين بازي مرحله يك چهارم نهايي رقابت‌هاي جام‌ملت‌هاي 2011 آسيا از ساعت 16:55 امروز تيم‌هاي قطر و ژاپن در ورزشگاه الغرافه برابر هم به ميدان رفتند كه در پايان ژاپن با برتري 3 بر 2 به عنوان نخستين تيم به مرحله نيمه‌نهايي راه يافت.

سباستين سوريا در دقيقه 13 قطر را از حريف خود پيش انداخت، اما در ادامه كاگاوا در يك كار تيمي تك گل خورده را در دقيقه 28 جبران كرد تا 2 تيم با تساوي نيمه اول را به پايان برسانند.

با شروع نيمه دوم، حمله قطري‌ها ادامه پيدا كرد تا اينكه فابيو سزار در دقيقه 63 و يك دقيقه پس از اخراج يوشيدا ژاپني با يك ضربه ايستگاهي قطر را 2 بر يك پيش انداخت.

7 دقيقه از گل دوم قطري‌ها نگذشته بود كه شينجي كاگاوا در دقيقه 70 گل دوم خود و ژاپن را به ثمر رساند تا كار به تساوي كشيده شود.

در دقيقه 89 بود ژاپني‌ها با حملات پياپي خود موفق شدند توسط اينوها گل سوم و برتري را به ثمر رسانده تا ميزبان وداع تلخي را با جام پانزدهم داشته باشد.

قضاوت اين ديدار بر عهده صالح سوبخيدين مالزيايي بود. وي در دقيقه 62 يوشيدا ژاپني را با نشان دادن كارت زرد دوم از زمين بازي اخراج شد.

تيم فوتبال ژاپن در مرحله نيمه‌نهايي بايد با برنده ديدار ايران و كره‌جنوبي كه فردا ساعت 19:55به مصاف هم مي‌روند، بازي كند.

كاواگا بهترين بازيكن ديدار ژاپن و قطر شد

 شينجي كاواگا بازيكن تيم ژاپن كه 2 گل از 3 گل تيمش را به ثمر رساند، به عنوان بهترين بازيكن ميدان انتخاب شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: