پيروزي تيم‌هاي نفت و خراسان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پيروزي تيم‌هاي نفت و خراسان
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
ديدارهاي هفته اول از دور برگشت ليگ برتر کشتي آزاد، جام خليج فارس در گروه اول با پيروزي تيم هاي نفت تهران و تعاوني اعتباري اميد مشهد همراه بود.

به گزارش ايسنا، در ورزشگاه دستگردي نفت تهران صدرنشين اين گروه با نتيجه 5 بر 2 ميهمان خود ذوب آهن کرمانشاه را شکست داد و در همدان تيم تعاوني اعتباري اميد مشهد تيم دوم اين گروه در سالن ابن سينا مقابل ميزبان خود شهداي الوند با نتيجه 4 بر 3 به پيروزي رسيد.

در ديدار تيم هاي نفت تهران با ذوب آهن کرمانشاه، در مهم ترين کشتي ها فرزان بهرامي از نفت تهران در 55 کيلوگرم جواد داداشي را شکست داد، جعفر دليري در وزن 96 کيلوگرم از ذوب آهن کرمانشاه در سه تايم سعيد ابراهيمي را مغلوب کرد و محمد رضا آذرشکيب از نفت تهران در وزن 120 کيلوگرم بر محسن رضايي غلبه کرد. کشتي گيران تيم نفت در اوزان 74 و 96 کيلوگرم شکست خورده و در بقيه اوزان به پيروزي رسيدند.

همچنين در همدان نيز کشتي گيران گرجستاني تيم شهداي الوند به ميدان رفتند که مالخاز کوردياني در وزن 60 کيلوگرم حريف خود را شکست داد اما توشيشويلي در وزن 66 کيلوگرم مقابل کشتي گير تيم تعاوني اعتباري اميد مشهد مغلوب شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: