استراليا به نيمه نهايي رسيد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
استراليا به نيمه نهايي رسيد
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 9
نویسنده : مولوی
سومين ديدار مرحله يک چهارم نهايي پانزدهمين دوره رقابتهاي فوتبال جام ملت هاي آسيا با برتري تيم ملي فوتبال استراليا و صعود اين تيم به مرحله نيمه نهايي به پايان رسيد.

به گزارش مهر، تيم هاي ملي فوتبال استراليا و عراق در مرحله يک چهارم نهايي جام ملت هاي آسيا از ساعت 16:25 دقيقه امروز شنبه به وقت قطر در ورزشگاه السد و به قضاوت عبدالرحمان محمد از قطر به مصاف هم رفتند که در پايان 90 دقيقه دو تيم به تساوي بدون گل رضايت دادند.

در نيمه اول وقت هاي اضافه هم دو تيم به تساوي رضايت دادند اما در نيمه دوم وقت هاي اضافه و در دقيقه 118 هري کيول بازيکن شماره 10 استراليا با ضربه سر دروازه عراق را باز کرد تا مدافع عنوان قهرماني با شکست در ثانيه هاي پاياني از دور مسابقات حذف شود.

عراق آخرين تيم عربي باقي مانده در دور مسابقات جام ملت هاي آسيا بود که در سال 2007 عنوان قهرماني اين مسابقات را به خود اختصاص داده بود. قبل از اين تيم هاي قطر، عربستان، کويت ، سوريه ، اردن و ... از دور مسابقات حذف شده بودند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: