ليگ برتر از11بهمن پيگيري مي‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ليگ برتر از11بهمن پيگيري مي‌شود
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 25
نویسنده : مولوی
رئيس سازمان ليگ برتر با بيان اينکه تغييري در برنامه مسابقات ليگ ايجاد نخواهد شد از پيگيري دور برگشت مسابقات از 11 بهمن خبر داد.

عزيزالله محمدي در گفتگو با مهر ضمن بيان اين مطلب افزود: با وجود حذف تيم ملي از مسابقات جام ملت‌هاي آسيا و بازگشت زودهنگام تيم ملي به کشور تغييري در برنامه مسابقات ليگ ايجاد نخواهد شد و دور برگشت رقابت‌هاي ليگ برتر طبق برنامه قبلي از 11 بهمن پيگيري خواهد شد ، ضمن اينکه ديدارهاي معوقه ليگ نيز در موعد مقرر برگزار مي شود.

وي تصريح کرد: هرچند براي برگزاري مسابقات با محدوديت زماني روبه‌رو هستيم ولي تصميمي بر اينکه بازي‌هاي دور برگشت را سريع‌تر برگزار کنيم، نداريم.

رئيس سازمان ليگ برتر همچنين از ارسال فهرست بازيکنان چهار نماينده کشورمان در ليگ قهرمانان آسيا به AFC خبر داد و اظهار داشت: فهرست بازيکنان، کادر فني و سرپرستي چهار تيم ذوب آهن، سپاهان، استقلال و پرسپوليس در مهلت تعيين شده به کنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال شد و نگراني از اين بابت وجود ندارد.

محمدي با اشاره به سرپرستي حسين عسگري در کميته داوران اظهار داشت: ايشان از داوران پيشکسوت و خوشنام فوتبال ايران است که شناخت خوبي از وضعيت داوري فوتبال کشور دارد. اميدوارم با بکارگيري تدابير لازم از تنش‌هاي اخير داوري فوتبال کشور کاسته شود و در دور برگشت مسابقات ليگ که رقابت‌ها حساسيت بيشتري خواهد داشت، شاهد قضاوت‌هاي بهتري از داوران فوتبال کشورمان باشيم.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: