فيلم حرمت از شبکه دو سيما
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فيلم حرمت از شبکه دو سيما
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
فيلم تلويزيوني «حرمت» به کارگرداني و نويسندگي اميرحسين عنايتي و تهيه کنندگي حسين مدحت چهارشنبه 29 دي از شبکه دو سيما پخش خواهد شد.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي شبکه دو، اين فيلم با مضمون اجتماعي ـ خانوادگي داستان زندگي دو سارق جوان را به تصوير مي کشد که يکي از آن دو در ميان راه به دلايلي پشيمان شده و خود را از مسير پر سنگلاخ عملکردهاي خلاف نجات مي دهد.

«حرمت» با به تصوير کشيدن برخي بايدها و نبايدها زندگي که گاهي حصاري در مسير حرکت انسان بسوي ذات و سرشت پاک و الهي اش مي شود سعي دارد به تأثير عملکردهاي هر يک از افراد در مسير زندگي و چگونگي گذر عمر بپردازد.

در اين فيلم بازيگراني چون مهدي اميني خواه، آزاده رياضي و علي طالب لو در اصفهان مقابل کادر دوربين ياسر زماني به ايفاي نقش پرداختند.

فيلم تلويزيوني «حرمت» چهارشنبه 29 دي ساعت 55/20 از شبکه دو سيما پخش مي شود.

ساير عوامل اين فيلم عبارتند از:

صدابردار: حيدر حيدري،دستيار اول و برنامه ريز: داوود فروتن، تدوين و صداگذاري: مجيدرضا مصطفوي،گريم: محمدرضا علي بک،مدير توليد: سيد ميثم حسيني.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: