سيماي زن در انقلاب اسلامي در برنامه سيماي خانواده
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
نگاه امام (ره)و انقلاب اسلامي ايران به جايگاه زن و خانواده، در ويژه برنامه مستند «سيماي زن در انقلاب اسلامي» به مناسبت دهه مبارک فجر به نمايش گذاشته مي شود.

به گزارش جام جم آنلاين، حسين سبطي، تهيه کننده برنامه «سيماي زن در انقلاب اسلامي» در گفتگو با رسانه خبري شبکه يک سيما، با اعلام اين خبر افزود: اين برنامه در 10 قسمت 15 دقيقه اي براي پخش در برنامه سيماي خانواده محصول گروه اجتماعي شبکه يک، به صورت مستند گزارشي با استفاده از تصاوير مستند قديمي از انقلاب 57 تا ارتحال امام خميني (ره) تهيه شده است.

در تهيه اين برنامه، خانم ها چخماقي و وفامهر در مقام محقق و حسين اميرزاده به عنوان مدير توليد با حسين سبطي همکاري کرده اند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: