باکمک مرورگر خود صفحات وب قابل پرینت بسازید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 47
نویسنده : مولوی

احتمالا اگر اهل وبگردی باشید به مطلب یا مطالبی بر خورده اید که نویسنده آن سایت با وبلاگ امکان داشتن نسخه چاپی آن را در پایین پست ها قرار داده تا به راحتی بتوان از آن پرینت گرفت واستفاده نمود. اما چنانچه وبلاگی این امکان را نداشت چه باید کرد ؟ نگران نباشید به کمک یک بوکمارکلت و مرورگر خود براحتی میتوانید هر صفحه ای در وب را به حالت چاپی دار آورید.

برای این کار کافیست با مرور گر خود به  این آدرس رفته ، تنظیماتی از قبیل استایل  ، نوع فونت و میزان حاشیه  متن را انجام داده و بوکمارکلت READABILITY را کشیده و در نوار ابزار مرورگر خود رها کنید . از این پس برای خواندن مطالب سایت هایی که بسیار شلوغ و درهم هستند و یا از رنگهای مناسبی استفاده نکرده اند و نیز قابلیت پرینت گرفتن کافیست برروی دکمه READABILITY کلیک و نتیجه راببینید. که البته دکمه هایی مانند برگشت به حالت اولیه ، دکمه پرینت گرفتن از صفحه ونیز دکمه ارسال به ایمیل برای سهولت کاربر در نظر گرفته شده است.

 



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: