برنامه هاي شبكه جهاني جام جم در دهه فجر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
برنامه هاي شبكه جهاني جام جم در دهه فجر
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 7
نویسنده : مولوی
برنامه هاي متنوع و جذاب شبكه جهاني جام جم به مناسبت دهه فرخنده فجر براي مخاطبان اروپا ، آمريکا و آسيا اعلام شد.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي شبكه جهاني جام جم، برنامه هاي اين شبكه به تفكيك گروههاي برنامه ساز به شرح زير به اطلاع مخاطبان مي رسد:

1) گروه سياسي

اين گروه برنامه ساز 4 برنامه را به شرح زير در ايام فرخنده دهه فجر پخش مي كند:

• جستار
جستار ويژه برنامه مستند تركيبي است كه انقلاب اسلامي را با ساير انقلاب هاي جهان مقايسه ميكند. كيوان پزشكي به عنوان تهيه كننده 11 برنامه ي 30 دقيقه اي را در ايام دهه فجر براي بينندگان شبكه جهاني جام جم تدارك ديده است.

• كنكاش
3 برنامه  تركيبي 40 دقيقه اي با اجراي دكتر مهدي مينايي مروري بر رويدادهاي انقلاب اسلامي مردم ايران داشته و خاطرات مردم را منعكس مي كند. فريدون طاهري تهيه كننده اين برنامه است كه مي گويد برنامه روتين كنكاش در اين ايام متاثر از دهه فرخنده فجر است كه با فضا سازي و دعوت از ميهمانان ويژه بهاران انقلاب را خجسته مي دارد.

• برگي از انقلاب
اين برنامه تركيبي امسال بازپخش خواهد شد و از اواخر ديماه تا 30 شب و هر شب به مدت 5 دقيقه روز شماري دوران انقلاب را با استفاده از تصاوير و بحث كارشناسان سياسي پي مي گيرد. مهدي مهرابي تهيه كنندگي اين برنامه مستند تركيبي را برعهده دارد.

• چهار سوق اديان
زندگي آزاد و راحت اقليت هاي ديني در برنامه اي به چهار سوق اديان به نمايش گذاشته مي شود. در اين برنامه كه در سه نوبت 30 دقيقه اي پخش خواهد شد به موضوع آزادي بيان و زندگي اقليت هاي ديني در كشور متاثر از دهه فجر خواهد بود.

2) گروه فرهنگ و تاريخ

• جشنواره جشنواره ها
در طول ايام فرخنده فجر، جشنواره هاي مختلف سينمايي، موسيقيايي، تئاتري و هنرهاي تجسمي در كشور برپا مي شود و علي اكبر كرد به عنوان تهيه كننده پوشش خبري اين جشنواره ها را در 25 شب و هر شب به مدت20 دقيقه برعهده دارد.

• مجله سينما تئاتر
2 برنامه تركيبي هر كدام به مدت 80 دقيقه شنبه هاي موجود در ايام فرخنده فجر با محتوايي هنري با اجراي خزايي و تهيه كنندگي حدسني با دعوت از كارگردانان و بازيگران برجسته سينما و تئاتر كشورمان، آثار برجسته اي كه پيروزي انقلاب اسلامي را دستمايه محتوايي اثرشان قرار داده اند بررسي و تحليل مي كند.

• چكامه
6 برنامه 40 دقيقه اي روزهاي سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در ايام فرخنده دهه فجر با دعوت از شعرا و ادباي برجسته كشورمان، شعر، رمان و كتابهاي ديگر پس از پيروزي انقلاب اسلامي را دستمايه قرار داده و با بحث و گفتگو به اين مقولات مي پردازد. نام صبوحانيان به عنوان تهيه كننده و الهامي به عنوان مجري در تيتراژ اين برنامه تركيبي با محتواي ادبي قرار دارد.

3) گروه كودك و نوجوان
 
• يار دبستاني
• به رنگ انقلاب
• ساعت 09:15
• بازي شادي

چهار برنامه گروه كودك و نوجوان شبكه جهاني جام جم در ايام فرخنده فجر و تحت تاثير اين ايام فرخنده خواهد بود كه با حضور ميهمانان جوان و نوجوان كه داراي پيشرفت هاي علمي هستند تهيه و توليد مي شود. پوشش جشن انقلاب اسلامي، دستاوردهاي آن و دعوت از عكاساني كه لحظات به يادماندني انقلاب شكوهمند انقلاب اسلامي ايران را با عكس ثبت و ضبط كرده اند از جمله كارهايي است كه در برنامه هاي اين گروه برنامه ساز مشاهده خواهد شد.

4) گروه اقتصاد و دانش

• مجله علمي
پيشرفت هاي علمي انقلاب اسلامي در يك برنامه 45 دقيقه اي با حضور ميهمانان ويژه مورد مداقه و كنكاش قرار مي گيرد.

• مجله اقتصادي
در 7 برنامه نيمساعته دستاوردهاي اقتصادي انقلاب اسلامي به بحث و بررسي گذاشته مي شود و بينندگان در جريان پيشرفت هاي حاصل شده در اين زمينه قرار مي گيرند.

5) گروه معارف و انديشه ديني

• روشنا
در دهه فجر برنامه  روتين روشنا با 7 برنامه 30 دقيقه اي با محتواي اعتقادي اخلاقي و قرآني نگاه ويژه به ايام خجسته فجر دارد و برنامه هاي خود را به اين رويداد فرخنده اختصاص خواهد داد.

6) گروه اجتماعي و خانواده

• فجر و برترين ها
همه ساله در ايام فرخنده فجر، در شبكه جهاني جام جم از برترين هايي كه مخاطبان انتخاب كرده اند قدرداني شايسته به عمل مي آيد و امسال نيز اين آيين باشكوه در شهر شعر و ادب فارسي شيراز برگزار خواهد شد و از آن 13 برنامه 65 دقيقه اي تهيه مي شود كه در روزهاي خجسته دهه فجر از هر سه كانال شبكه جهاني جام جم پخش خواهد شد.

• آفتاب مهرباني
• خانه مهر
اين دو برنامه كه به صورت روتين پخش مي شود در 11 روز از دهه فرخنده فجر متاثر و منعطف از اين دهه و مسائل مربوط به آن است كه در دكور ويژه اين ايام تهيه و توليد مي شود . در خبر صبحگاهي آفتاب مهرباني خدادادي تهيه كننده و اسماعيلي، پوراسد و خانم اديبي مجريان آن به مدت 80 دقيقه در خدمت مخاطبان هستند و خانه مهر با تهيه كنندگي خانم مزيناني با محتواي آموزشي و اطلاعاتي در هر برنامه به مدت يك ساعت بينندگان شبكه را با مهر و مهرباني همراه مي كند.

7) گروه ورزش و تفريحات

• برنامه مجله ورزشي
در برنامه مجله ورزشي موفقيت هاي ورزشي كشورمان پس از پيروزي انقلاب اسلامي با دعوت از مسئولين تربيت بدني و دست اندركاران ورزش مورد بررسي قرار مي گيرد و افق آينده ورزش با بحث هاي كارشناسي مورد مداقه قرار مي گيرد.
همچنين مسابقات مختلف ورزشي در دهه فجر به صورت زنده و توليدي به سمع و نظر بينندگان مي رسد.

• شادانه
شادانه يك جنگ هنري است كه در آن سرودها و ترانه هاي مختلف اجرا مي شود و در طول ايام دهه فرخنده فجر با حضور ميهمانان ويژه، خانواده معزز شهدا و پخش گزارشهاي مختلف مردمي و تصاوير انقلاب در سالهاي قبل از پيروزي فضاي ويژه اي دارد.

علاوه بر اين برنامه ها اداره كل تامين برنامه شبكه به مدت 13 شب فيلم هاي مختلف سينمايي و حداقل 2 سريال متناسب با ايام مبارك فجر پخش خواهد كرد. سرود و موسيقي و مستندهاي انقلاب نيز از ديگر برنامه هايي است كه در فواصل برنامه ها پخش خواهد شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: