پخش207برنامه پيشگيري‌از ايدز از راديو
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پخش207برنامه پيشگيري‌از ايدز از راديو
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
در 9 ماه گذشته سال جاري تعداد 207 برنامه به مدت 5629 دقيقه و با حضور 34 كارشناس در رابطه با پيشگيري از بيماري ايدز از معاونت صدا پخش شده است.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي معاونت صدا ، طبق اعلام اداره كل اطلاعات و برنامه ريزي راديو  شبكه هاي راديويي ايران ، فرهنگ ، تهران ، جوان ، سلامت ، البرز و گفتگو در 9 ماه گذشته سال جاري برنامه هاي پيشگيري از بيماري ايدز را با موضوعات ذيل به روي آنتن بردند.

تاثيرات ازدواج زود هنگام بر كاهش شيوع ايدز و سلامت جنسي ، اعتياد و ايدز ، بالا رفتن آمار ابتلا به ايدز ، روش هاي نگران کننده ابتلا به بيماري ايدز ، محدوديت هاي رسانه اي براي آگاهي دادن به مردم در زمينه ايدز ، گسترش موج سوم ايدز ، بيماري ايدز و دغدغه آموزش مقابله با اين بيماري ، به مناسبت روز ايدز ، آزمايش ايدز قبل از ازدواج ، روز جهاني ايدز و مبارزه با ايدز ، ورود موج سوم ايدز ، حمايت خانواده و جامعه از بيماران ايدزي ، آزمايشات ايدز ، ترس از ايدز ، آمار افزايش موارد ايدز در ايران و جهان ، ايدز و راه هاي انتقال و پيشگيري و درمان آن ، تاريخچه ايدز ، راه هاي سرايت ايدز ، روش هاي پيشگيري از ايدز ، راه هاي سرايت ايدز ، تاريخچه ايدز در ايران ، راه هايي که ايدز از طريق آن سرايت نمي کند ، ايدز و اعتياد ، تست هاي تشخيصي بيماري ايدز ، بهترين راه براي پيشگيري از شيوع بيماري ايدز چيست؟ ، بيماري هاي ايدز و هشدار وزارت بهداشت، آمار مبتلايان به ايدز و زمينه هاي گسترش آن ،  روش هاي پيشگيري از ايدز و ماهيت آن ، برخورد شما با فرد مبتلا به ايدز چگونه است؟ ، آمار مبتلايان به ايدز ، آموزش و پيشگيري از ايدز ، بيماري ايدز ، هپاتيت و آموزش همگاني ، مرحله سوم پيشگيري و اقدامات بيماري HIV ، اقدامات انجام شده براي بيماران، هپاتيت دوره مدارس ، آموزش همگاني در خصوص ايدز و هپاتيت ، ارتقاي سطح سلامت جامعه ،پيشگيري از بيماري هاي مزمن هپاتيت ويروسي.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: