انيميشن در قلب کبودان توليد مي‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انيميشن در قلب کبودان توليد مي‌شود
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 7
نویسنده : مولوی
انيميشن "در قلب کبودان" به کارگرداني علي بانگين و تهيه کنندگي كيوان ميراهل يكان در 13 قسمت 11 دقيقه اي به همت صدا و سيماي مرکز اروميه توليد مي شود.

كيوان ميراهل يكان در گفتگو با سايت معاونت امور مجلس و استانهاي صدا و سيما با اعلام اينکه اين مجموعه آخرين مراحل پيش توليد خود را پشت سر مي گذارد ابراز داشت: انيميشن در قلب کبودان 6 ماه پيش توليد داشت که از ابتداي ماه آينده مراحل توليد آن آغاز خواهد شد.

وي در خصوص داستان اين انيميشن گفت: در جزيره ي کبودان فلامينگوها در تالاب شمالي و پليکان ها در تالاب جنوبي زندگي مي کنند. در کوچ درناها که توقف کوتاهي در جزيره دارند بال يکي از جوجه ها به اسم کبود توسط عقابي آسيب مي بيند و از گروه که به طرف سرزمين هاي شمالي مي روند باز مي ماند.

ميراهل يكان افزود: او مجبور است تا بازگشت درناها در فصل سرما نزد قوي سفيدي بماند. در اين مدت او به کمک و راهنمايي قوي سپيد سعي مي کند اختلافات بين پليکان ها و فلامينگوها را حل کند.

ميراهل يكان  با بيان اينکه در هر قسمت موضوعي براي مجادلة اين دو گروه پيش مي آيد، اظهار داشت: در اين انيميشن کبود با هدايت قوي سپيد مجادله دو گروه را حل مي کند و سرانجام تمام پرندگان جزيره با هم دوست و متحد مي شوند و دشمن را کنار مي گذارند. کبود هم با بازگشت خانواده ي خود جزيره را ترک مي کند تا بهار سال آينده دوباره به ديدن دوستان خود باز گردد .

وي در پايان ابراز اميدواري کرد تا پايان  مهر ماه 1390 اين مجموعه آماده پخش شود.

عوامل انيميشن  درقلب کبودان: نويسنده وكارگردان : علي بانگين ، انيماتور: مهدي خاقان قره باغ- احد عباسي – ساسان رمضاني، ريگ – رندر و مدل سازي شخصيت و کامپوزيت : کيوان ميراهل يکان، ديزاين و کانسپنت:  مهدي موحد، لي اوت: علي بانگين، استوري بورد: مهدي خاقان قره باغ.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: