خورشيدي ديگر ويژه برنامه اربعين حسيني
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خورشيدي ديگر ويژه برنامه اربعين حسيني
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 12
نویسنده : مولوی
ويژه برنامه خورشيد ديگر کاري از گروه محافل و مناسبتهاي شبکه قرآن و معارف سيما است که دراربعين حسيني از آنتن اين شبکه پخش خواهد شد .

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني شبکه قرآن و معارف سيما، برنامه خورشيد ديگر به گونه ترکيبي به وقايع پس از حادثه عاشورا مي پردازد .

اين برنامه با بخش هاي متنوعي چون گزارش هاي مختلف ، نريشن ، مصاحبه با عکاس مجموعه مختارنامه ، گزارش از پشت صحنه تئاتر يک دامن ماه و ستاره ويژه حضرت ام البنين آماده پخش مي باشد .

نمايش تصاوير مربوط به کشته شدن سفير روم در کاخ يزيد ، پخش تصاوير سرداب و نهر علقمه با صداي حسام الدين سراج از ديگر بخش هاي اين برنامه است .

" خورشيد ديگر " به بررسي ابعاد وجودي حقيقت والاي حضرت سيدالشهدا (ع) از ديدگاه اهل سنت و انديشمنداني چون کارلايل ، مهاتما گاندي و محمد علي جناح و .... پرداخته مي شود .

در اين برنامه علت سکوت بعضي از صحابه و ياران حضرت رسول (ص) پيرامون جنايت يزيد و واقعه عاشورا ، همچنين نقش حضرت زينب (س) و امام سجاد عليه السلام در انتقال علوم علوي به شام و چرايي تغييرات امت اسلامي از سال 11 هجري به سال 60 هجري از سوي حجت الاسلام و المسلمين علي دوست کارشناس اين برنامه کنکاش مي شود .

به گفته ميرلوحي که خود نويسندگي اين برنامه را برعهده داشته است پخش تصاوير زيبا و متنوع از عزاداري هاي سيدالشهدا در روز اربعين حسيني از کربلا و ايران و راهپيمايي شيعيان عراق در اين روز از بخش هاي جذاب اين برنامه است .

اين برنامه در روز سه شنبه 5 بهمن به صورت زنده از ساعت 8:30 الي 11:30 از شبکه قرآن و معارف سيما پخش مي شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: