سري جديد ديدار آشنا براي پخش از شبکه دو تهيه مي‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 8
نویسنده : مولوی
«ديدار آشنا» برنامه اي از گروه فرهنگ، تاريخ و هنر شبکه دو سيماست که سري جديد آن به کارگرداني و تهيه کنندگي قاسم علي فراست براي پخش از اين شبکه در حال توليد است.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي شبکه دو سيما، برنامه «ديدار آشنا» برنامه اي است که در 30 قسمت زندگي، آثار و تجربيات بسياري از اساتيد حوزه هاي مختلف ادبي و هنري کشور را که براي آباداني ايران قدم جاي پاي پيشينيان نام آور زادگاه خود گذاشته اند واکاوي مي کند.

ايران زمين مهد اساطير و ارسطوره هاي نام آوري در عرصه هاي مختلف است که پرچم اين سرزمين کهن را بر فراز قله هاي افتخار برافراشته نگه داشته است. سرزميني که مهر نام آوراني چون بوعلي سينا، سعدي، حافظ، کمال الملک و .... است.

سري جديد «ديدار آشنا» که هم اکنون 4 قسمت از آن آماده پخش شده سعي دارد به نقش اساتيد هنري و ادبي کشور در گرايش نسل امروز جامعه به فرهنگ و هنر کشور بپردازد.

قيصر امين پور (شاعر و نويسنده)، مصطفي رحماندوست (شاعر و نويسنده)، استاد مصدق زاده (هنرمند کاشي معرق)، محمد ابراهيم گلريز خاتمي (هنرمند خاتم کاري)، يدا... کابلي (خوشنويس)، منوچهر آتشي (شاعر) و استاد صديف (استاد آواز) از اساتيدي هستند که در سري قبل برنامه «ديدار آشنا» معرفي و آثار و تجربيات آنها بررسي شده است.

 ساير عوامل اين برنامه عبارتند از:

تصويربرداران: ابوالفضل کرباسي، مهدي کلالي،تدوين: محمد راوندي،محقق: قاسم علي فراست ،آناهيتا پزشک پور.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: